targuine Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) hei,har et lite problem med min omega som jeg håper dere kan hjelpe meg med. etter jeg hadde hatt bilen en liten stund så begynnte det å "smelle" høyre framme når jeg kjørte i hull o.l jeg brydde meg ikke så mye om det for jeg tenkte det sikkert bare var demperne som begynnte å bli dårlige,men nå har jeg skiftet de,og det var faktisk den venstre demperen som var dårligst...men selv etter skift så smeller det på høyresiden enda...hva kan det være som gjør det?? Endret 3. februar 2007 av targuine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Trolig slark i foringen(e) på stabilisatorstaget foran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan være stabstagene som nevnt ovenfor eller slakk i opphengskula eller styreledd. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som nevnt, sjekk leddarmene (endene) på stab.stag! Disse bråker noe helt for jævlig når de blir slakk! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg tror det er noe galt med emnefeltet på denne tråen Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg tror det er noe galt med emnefeltet på denne tråen 8081212[/snapback] Jeg tror det er noe galt med ordet "tråen". Lenke til kommentar
turbogirl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sakelig Har du funnet ut noe om bilen din?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå