TomJ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Commando med Schwarzenegger er jo rimelig lik Die Hard & Under Siege, med en forskjell at den ikke utspiller seg i en bygning eller på et krigskip. Men den er den " alle mot en " sjangeren. Også en helvetes bodycount på den også. Damn! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Commando med Schwarzenegger er jo rimelig lik Die Hard & Under Siege, med en forskjell at den ikke utspiller seg i en bygning eller på et krigskip. Men den er den " alle mot en " sjangeren. Også en helvetes bodycount på den også. Damn! 7874207[/snapback] Den er morsom.. Artig at Arnold har evig ammo! Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå skal det nevnes at Die Hard With A Vengeance brøt denne "ett-sted"-tradisjonen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Commando med Arnold er konge! Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jason Bourne filmene kanskje? 3`ern kommer vel snart? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Commando med Schwarzenegger er jo rimelig lik Die Hard & Under Siege, med en forskjell at den ikke utspiller seg i en bygning eller på et krigskip. Men den er den " alle mot en " sjangeren. Også en helvetes bodycount på den også. Damn! 7874207[/snapback] Den er morsom.. Artig at Arnold har evig ammo! 7874979[/snapback] Arnold kjører God Mode. <3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 The Fugitive // US Marshalls. Det er faen meg mer trøkk i de to filmene enn i samtlige Seagal-filmer noensinne. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 *knekke knokler* Allow me... Her har du et knippe filmer i akkurat den sjangeren du er ute etter: - Striking Distance (Bruce Willis) - The Last Boyscout (Bruce Willis) - Last Man Standing (Bruce Willis) - Hard to Kill (Steven Seagal) - Out for Justice (Steven Seagal) - Exit Wounds (Steven Seagal) - Marked for Death (Steven Seagal) - Fire Down Below (Steven Seagal) - On Deadly Ground (Steven Seagal) - The Glimmer Man (Steven Seagal) Alle disse er i fra (min mening) "riktig" epoke for sånne filmer. Også dem eneste jeg ser av Seagal, etter Exit Wounds slutta han å spille i filmer slik jeg ser det, men disse inneholder høy grisebank- eplekjekk- og tørre replikker-faktor. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 The seige= die hard på båtSeige 2= die hard på to The Siege har ingenting med båter å gjøre.....det er mer en politisk thriller, med en god posjon terrorisme (m Bruce Willis og Denzel Washington) Du tenker vel kanskje på 'Under Siege'-filmene med Segal, også kjent som 'Kapring på Åpent Hav', og 'Kapring i Høy Hastighet'? Pantera Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror det er det han tenker på Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 bare jeg som bomma på navnet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Commando var fin...ja egentlig ganske drittkul Så en film i kveld som heller ikke var helt borte; "Air Force One" Vil si den er litt i den sjangeren kanskje? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) die hard filmer er en egen sjanger. Man kan lett si at alle action filmer er som die hard. men die hard sjangeren er slik. The seige= die hard på båt Seige 2= die hard på to Con air= die hard på fly. Speed= die hard på en bus altså at man er inne på et lite område og filmen viser noen timer i et slikt sted, lethal weapons er jo i en by med biler, helikopter og båter, det varer over mange dager osv. 7870423[/snapback] The Siege er IKKE på båt.. du tenker på Under Sige med Steven Seagal The Siege er om Terrorister i New York og har Denzel Washington, Annette Bening og Bruce Willis i hovedrollen .. Endret 3. mars 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Og hvis du leser lenger opp, så sier han selv at han skrev feil. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 altså at man er inne på et lite område og filmen viser noen timer i et slikt sted, lethal weapons er jo i en by med biler, helikopter og båter, det varer over mange dager osv. 7870423[/snapback] Da må vi jo ikke glemme Snakes On A Plane. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 altså at man er inne på et lite område og filmen viser noen timer i et slikt sted, lethal weapons er jo i en by med biler, helikopter og båter, det varer over mange dager osv. 7870423[/snapback] Da må vi jo ikke glemme Snakes On A Plane. 8071705[/snapback] tror ikke det er akkurat det han er ute etter.. Men uansett Slange i micro Sploff Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 The Running Man Den er litt sånn Die Hard-katt og mus lek aktig Lenke til kommentar
Moped321 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hot Shots 2 er en bra film ifølge min mening Bare tull kombinert med Rambo og Commando ;D Men ett domt spørsmål: Hvorfor er det aldri tekst på filmene man laster ned? går det an å fikse dette? Endret 22. mars 2007 av Challenger_340 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hot Shots 2 er en bra film ifølge min mening Bare tull kombinert med Rambo og Commando ;D Men ett domt spørsmål: Hvorfor er det aldri tekst på filmene man laster ned? går det an å fikse dette? 8216183[/snapback] Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med ulovlige nedlastinger, så jeg antar at det er fullt lovlige du snakker om. Du trenger DivX-player og tekstformatet heter *.srt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå