FreeZeMan83 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det har seg slik at jeg har installert web serveren OmniSecure og den installerer php 5 automatisk. Jeg sletter php 5 og installerer php 4. Går så inn på OmniSecure og på External: Skriver følgende i "Virtual: .php, Actual: c:\PHP\php.exe. Deretter går jeg inn på php.ini filen og forandrer til cgi.force_redirect = 0. Så går jeg inn på Macromedia Dreamweaver og skriver inn en php kode. Når jeg så kjører det så dukker feilmeldinger her opp: "This PHP CGI binary was compiled with force-cgi-redirect enabled. This means that a page will only be served up if the REDIRECT_STATUS CGI variable is set, e.g. via an Apache Action directive." Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 cgi.force_redirect = 1? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har du restartet serveren? Lenke til kommentar
FreeZeMan83 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 cgi.force_redirect = 1? 7865857[/snapback] Skal den stå på 1? Lenke til kommentar
FreeZeMan83 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Har du restartet serveren? 7865916[/snapback] Ja Lenke til kommentar
FreeZeMan83 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Har også merket nå at jeg ikke klarer å slette php 5. Har slettet det mange ganger, men mappen php med filene bare dukker opp i OmniSecure mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå