DaddyPimp Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei Er det noen som vet hvilke kabinett som vises i denne artikkelen? Artikkel i VG Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er kabinettet til XPC fra Del om jeg ikke tar helt feil, isåfall kan du ikke kjøpe det seperat ! Lenke til kommentar
DaddyPimp Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Det er kabinettet til XPC fra Del om jeg ikke tar helt feil, isåfall kan du ikke kjøpe det seperat ! 7864901[/snapback] Kanskje det finnes noe tilsvarende kabinett på markedet... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er kabinettet til XPC fra Del om jeg ikke tar helt feil, isåfall kan du ikke kjøpe det seperat ! 7864901[/snapback] Jepp.. det er det. Og jeg kan ikke skjønne at noen vil ha det kabinettet. I allefall ikke løsningene inni. Skal du oppgradere eller gjøre noen endringer, så er det et sant helvete å skru alt tilbake igjen... Plastic fantastic.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Prøv eBay. "De" har alt! Det er bare plastikk i det kabinettet, uansett - slik andylove sier. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Herregid for et kabinett, begynner å lurer på om dell har ansatt egene folk til å bare lave de mest tungvidte og rotete løsningene som overhode muligt. Har sett at dell laver knotete løsninger, men dette tar kaka. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Se derfor om du kan få tak i et Mac-kabinett Hvis du har sett inni et, skjønner du hva jeg mener! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 det var en reklame en gang også.. Det er en middelaldrende mann som sitter å spiller kabal ved siden av et meter høyt kabinett som durer og piper og lurer og ordner, også står det: har du noengang følt at du har kjøpt mer enn du egentlig trenger... noen som husker den reklamen?? hva slags kabinett er det tro?? LL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er kabinettet til XPC fra Del om jeg ikke tar helt feil, isåfall kan du ikke kjøpe det seperat ! 7864901[/snapback] Jepp.. det er det. Og jeg kan ikke skjønne at noen vil ha det kabinettet. I allefall ikke løsningene inni. Skal du oppgradere eller gjøre noen endringer, så er det et sant helvete å skru alt tilbake igjen... Plastic fantastic.. 7865041[/snapback] Jeg antar at du har hatt ett slik kabinett? Utifra det jeg kan se og erfaring fra ulike versjoner av NetVista og Dell ser kabinettet kompakt, praktisk og høyst funksjonelt ut. Bare *tull* å si at dette er vanskelig å jobbe med. Jeg lukter "Dell-disse-tråd" lang vei... igjen.. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Uheldigvis er dette ikke den mest hårreisende løsningen. Jeg nevner blant annet Dimension, et kabinett der du må kløyve hele pcen på langs. I tillegg måtte du legge pcen på bordkanten, ellers ville pcen smekke sammen igjen hvis du snudde deg rundt etter f.eks verktøy. Men ellers gode pcer for hvermannsen Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dette ser ut til å være en av de rimeligere serverne til DELL. Vi har en maskin som ligner mistenkelig. Den er ikke så dum egentlig, alt er åpent og lett tilgjengelig. Men den bråker mye; kraftige vifter. Må stå i eget rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå