Kremmeren Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Skulle hatt en avstemning på dette men jeg vet ikke hvem som er moderator her... så dere får skrive i stedet - Bruker du kazaa daglig? - Hva laster du ned? Lenke til kommentar
Kremmeren Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 glemte meg selv.. bruker kazaa ofte og har nå bare 7136kb igjen av Adobe LiveMotion 2.0 :smile: så nå blir det snart bra grafikk på nettet igjen! så litt musikk men det er ikke mye... søker mest etter tutorials til forskjellige programmer og sånne ebøker som koster så masse her. Knowledge is power Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Kazza er et dårlig nedlastingsprogramm. Mange som bla får virusinfiserte filer. Prøv heller DC (Direct Conect) My bedre programm du kan se hvor høy ping personen du forsøker å laste ned fra har. Dermer få maksimal utbytte av linja di:) Du kan logge deg på foskjellige servere og lage favoritter og masse mer:) http://www.neo-modus.com Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Kazza er et dårlig nedlastingsprogramm. Mange som bla får virusinfiserte filer. Prøv heller DC (Direct Conect) My bedre programm du kan se hvor høy ping personen du forsøker å laste ned fra har. Dermer få maksimal utbytte av linja di:) Du kan logge deg på foskjellige servere og lage favoritter og masse mer:) http://www.neo-modus.com Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Tror ikke denne tråden her overlever så lenge nei.. tror du er på kant med retningslinjene et par steder. Lenke til kommentar
Kremmeren Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Sier du det. Har aldri prøvd dette men har lagt det til i favorttlinkene nå så jeg skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 De som mente denne ikke overlevde lenge hadde rett. Å snakke om at man har så så mye igjen å laste ned pirat på nettet er over grensa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg