lasse91 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 ettter et jeg gikk til innkjøp av ny pc har det blitt lite film, men denne helgen skulle jeg begynne på nyttt... monterte firewire kort... installerte kameraets driver, og tenkte jeg kunne starte morro, men nå virker det som om den ikke har kontakt med kameraet? når jeg starter med opptak fra kamerat, eller skal starte, så kommer det opp melding om at jeg må sjekke tilkoblingen til kameraet, eller sjekke at dette står på, og det er jo selvfølgelig sjekket da.... Forøvrig så er kameraet et Sony Handycam DCR-HC22E PAL Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vet at enkelte kamera (blant annet fra Sony) har problemer med Service Pack 2 på Windows XP. Det finnes diverse patcher rundt omkring, men stort sett bare til engelsk Windows. Vet imidlertid ikke om dette er problemet med ditt kamera. Søk på "DCR-H22E AND firewire" på google så finner du kanskje litt informasjon. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 dette hjalp nok desverre ikke, eller jeg fant i hvertfall ingen relevante treff... eller det var noen der jeg kunne tyde patch og kameranavnet, men siden resten var på fransk var det vanskelig å tyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå