Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Som tittelen sier, hvilket av følgende tastatur ville du kjøpt eller anbefale meg å kjøpe? Logitech OEM UltraX Hipercomm Aluminium Tastatur Eller kanskje du har et annet ett som er bedre du vil anbefale? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fanboytråd ftw! Jeg bruker UltraX, og det er det beste tastaturet jeg har prøvd noen gang! Så mange pluss ved det; billig, stilig, stilrent, deilig, best, osv, osv, osv, kanskje mykt Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Logitech! Ett fantastisk tastatur! Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 logitech. har det selv. det er helt fantastisk. akkurat som på bærbare, så hender det tastene henger seg litt en gang i blandt, men da er det bare å trykke litt ekstra hardt på dem (les: slå), så kommer de på plass igjen! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har prøvd begge. Logitech Ultra X er det jeg bruker nå og er nydelig. Hipercomm-tastaturet hadde en tendens til å ikke virke hver gang maskinen ble slått på, men det kan ha vært et enkelttilfelle. Generelt var det også et bra tastatur, men knappene var av plast bare så det er klart... Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Da ble det logitech! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå