Joachimen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Heisann. Jeg jobber i en frivillig ungdomsorganisasjon som skal arrangere LAN event. Vi har muligheter for å ta imot deltakere opp mot 1000 stk men har begrenset oss til ca 250 med tanke på at det er første gang vi skal arrangere. Men uansett så er det vel vesentlige momenter å ta hensyn til når man skal arrangere LAN. Alt fra nettverk til kiosk! Håper på mangen positive tilbakemld. Alle vil bli tatt hensyn til! - Joachimen Endret 3. februar 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Først vil jeg spørre hvor dette befinner seg? Er det grunnlag for å tro at det vil komme 250stk ? Tror også at du vil finne mye nyttig informasjon hvis du titter litt i de andre trådene her på 'Lan-parties' forumet. Lykke til Lenke til kommentar
Joachimen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 LANet skal være like utenfor Bergen, nærmere bestemt Askøy. Det er masse datageeks her ute så regner med det er grunnlag for hvertfall 200. Men skal titte litt rundt på dette lan-parties, takk ! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 sørg for og ha et skikkelig Crew så blir lite trøbbel der ihvertfall Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg bor på Sandsli og kan helt sikkert bli med i crew hvis det er behov for det, men er avhengig av når det er Lenke til kommentar
Joachimen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Jasså, det hadde sikkert ikke vært dumt.. Hvilken del er det du vil være crew i da? erfaring? Lanet skal være på Askøy i påskeferien satser vi på! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kompetanse, mega viktig. Ikke sett en innkompetent fjomp til å ta seg av nettverket. Var på et LAN der en wannabe nettverks guru, selvoppnevnt ekspert, sto for nettverket. Alt var feil, 10 MB hubbene var tatt i bruk på alle bord, de hadde tilgang til 100 Mb switcher men 1 sto på deres bord mens de resterende var stuva bort. Grunnen til dette var at den dotten mente 10 mb hubber var nok og de trengte ikke mer. På 40 data frelste "kidz" som vil gjøre alt fra å spille til å laste ned fra nette/andre. Sørg for at dere har tilstrekkelig kraft. Strøm er og viktig, regn ut hvor mye dere trenger og legg til litt just in case. Lenke til kommentar
Joachimen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Takk Takk, det skal jeg huske på Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jasså, det hadde sikkert ikke vært dumt.. Hvilken del er det du vil være crew i da? erfaring? Lanet skal være på Askøy i påskeferien satser vi på! 7872622[/snapback] Var crew på switchlan på sandsli i romjulen, drev på med det meste, rigging, nettverk, kiosk. Altmuligmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå