gamerman Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei Jeg skal installere windows xp på nytt snart og jeg lurer på om jeg trenger den SATA disken jeg fikk med hovedkortet når jeg skal installere windows xp på nytt? Har ikke gjort det tideligere når jeg har reinstallert xp, jeg gjorde det første gang jeg satt i harddiskene i pcen min Skal også ha en ny SATA harddisk snart, kan jeg bare plugge denne i før windows xp installasjonen også er den klar eller? Håper på fine raske svar Har to sata disker fra føret av Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Disketten med S-ATA drivere du tenker på nå, og ikke en hdd? Hvis du ikke gjorde det når du formatere maskinen første gangen (Med S-ATA hdd går jeg ut ifra), så trenger du det ikke nå heller. Jeg trenger iallefall ikke det på mitt nForce4 baserte hovedkort. Når du får ny hdd, så er det bare å feste kablene der de skal, så starte maskinen, så kommer det nok opp et ballongtips i Windows om at den har funnet ny maskinvare osv. Da ligger den sikkert under Min Datamaskin. Hvis du vil partisjonere den opp eller bytte stasjonbokstav, så høyeklikker du Min Datamaskin -> Behandle -> Disk Behandling. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Disketten med S-ATA drivere du tenker på nå, og ikke en hdd? Hvis du ikke gjorde det når du formatere maskinen første gangen (Med S-ATA hdd går jeg ut ifra), så trenger du det ikke nå heller. Jeg trenger iallefall ikke det på mitt nForce4 baserte hovedkort. Når du får ny hdd, så er det bare å feste kablene der de skal, så starte maskinen, så kommer det nok opp et ballongtips i Windows om at den har funnet ny maskinvare osv. Da ligger den sikkert under Min Datamaskin. Hvis du vil partisjonere den opp eller bytte stasjonbokstav, så høyeklikker du Min Datamaskin -> Behandle -> Disk Behandling. 7868128[/snapback] Mente det ja, gjorde det første gangen jeg installerte hele dataen. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå