Knebel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sounds like, once again, Sonic Team and Sony just don’t mix. They were dodgy on PS2 and they’re downright allergic to the PS3. For what it’s worth, Sonic the Hedgehog 360 is awesome, and Sonic Rings is looking amazing. Sonic Team still has it when it comes to Nintendo and Microsoft. Vel, vel... Der forsvant all kredibilitet. 7867546[/snapback] Hahaha... Latterligt.. Trådstarter, værsågod endre trådtittel: "Sonic 360 awesome, PS3 crap" says blind fanboy.. :!: Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Gamespot review The Good: The environments are at least colorful. The Bad: Camera frequently gets in the way; full of little graphical and animation glitches; lengthy and frequent loading times always get in the way; town missions are just plain stupid; action stages aren't really much better. Det er iallefall liten tvil om at spillet er elendig. Det jeg synes har ødelagt de nye Sonic spillene er at de fokuserer altfor mye på en slags story og latterlige karakterer med enda mer latterlige voice overs. Sonic skal dreie seg om å løpe rundt å samle ringer og møte en boss i sluttet av et nivå, ikke noe mer. Det første spillet på Dreamcast hadde mye bra, men det idiotiske opplegget mellom nivåene der man går rundt i gatene trakk ned inntrykket betraktelig. Endret 4. februar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Heldigvis kan man kjøpe gode, gamle Sonic på Virtual Console Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hehe, the power of the Cell processor, unleashed. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hehe, the power of the Cell processor, unleashed. 7869249[/snapback] Må jo være en tidlig versjon. Ting ser ikke ferdig ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) SA2 til DC var faktisk ikke så verst i sin tid. Forhåpentligvis kan dette redde Sonic-franchisen. Kommer i mars. Endret 4. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 When Sega delayed the PS3 version of Sonic it only made sense that they intended on building a better mouse trap: smoothing out the games rough edges and perhaps decreasing the back-breaking load times. This is not the case. Sonic the Hedgehog for the PS3 is, in fact, a mess. Plagued by insidious slow down and pop-up both in the city (Soleanna) and the levels to the point that it’s hard to believe, the game is also stripped down visually. Reflections and fine details are gone, textures muddy, and colors blown out The worst next-gen slowdown and pop-up I’ve seen and it still loads forever. http://www.playmagazine.com/index.php?fuse...age&Game_ID=451 som om ikke 360 spillet var ille nok så har utsettelsen tydeligvis ikke hjulpet noenting. nok et spill som altså er dårligere på ps3. begynner å bli litt vel mange av dem synes jeg. 7864681[/snapback] Jaha ? Det har jo ingenting med PS3 å gjøre, mer med utviklerne av spillet. Det var jo forferdelig buggete på Xbox360 også så slapp av. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 PS3 trenger å vise muskler, så dette var ikke positivt for konsollen. Om det er utviklers feil eller ei har vel ingen ting å si, men hva folk ser og til hvilken konsoll det spiller. PS3 trenger noen gode titler som vise maskinens potensiale, og det får man ikke med middelmådige spill av dette slaget. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 360-versjonen av spelet fekk 4.4 på Gamespot. Då det ikkje er grafiske forbetringar sjølv om spelet kom ut seinare er det ikkje rart spelet går ned 0.2 poeng på Ps3-versjonen. At ein 360-fanboy seier spelet er dårlegarepå Ps3 burde ikkje overraska dei aller fleste. Og er 0.2 poeng mykje? Nei. Sjølvsagt ikkje. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ShredLord, ikke nok med at det er grafisk likt, det har mer slowdown problemer også. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 At eit spel som er dårleg på XBox360 er endå litt dårlegare på PS3 har ingenting å seie. Det seier ingenting om dei relative styrkene til konsollane, og vil neppe bli lagt merke til blandt folk flest uansett. Men som vanleg, har vi ein liten gjeng her som gjerne vil få mest mogleg negativt ut av det. "Å huff og huff, dette trengte ikkje Sony. Ja, no kan det nok gå gale. Frykteleg synd for Sony, det her". Ikkje noko anna enn god, gammaldags FUD. Det hadde vore noko anna om dette var eit bra eller brukbart spel i utgangspunktet. Men var det eigentleg nokon her som brydde seg om PS3-versjonen av Sonic? Eg veit at eg ikkje gjorde det. Kay Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 At eit spel som er dårleg på XBox360 er endå litt dårlegare på PS3 har ingenting å seie. Det seier ingenting om dei relative styrkene til konsollane, og vil neppe bli lagt merke til blandt folk flest uansett. Men som vanleg, har vi ein liten gjeng her som gjerne vil få mest mogleg negativt ut av det. "Å huff og huff, dette trengte ikkje Sony. Ja, no kan det nok gå gale. Frykteleg synd for Sony, det her". Ikkje noko anna enn god, gammaldags FUD. Det hadde vore noko anna om dette var eit bra eller brukbart spel i utgangspunktet. Men var det eigentleg nokon her som brydde seg om PS3-versjonen av Sonic? Eg veit at eg ikkje gjorde det. Kay 7871898[/snapback] Om man legger til at artikkelen som er opphavet til denne sjokoladeFUDdingen er åpenbart skrevet av en Xboy eller MSbot eller hva svarten de kalles i disse dager, er det ikke tvil om hva det er: Uttalelsen "For what it’s worth, Sonic the Hedgehog 360 is awesome" sier alt.. FUUUUUUUUD! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ja, jeg begynte å lure på om jeg hadde lest feil der jeg. av det jeg har hørt sålangt er det jo elendig. Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fikk Sonic til PS3 på fredag. Introvideoen syns jeg imponerte rent grafikkmessig, men jeg har ikke sett 360 utgaven. Spillmessig er det ikke noe å skryte av, nei. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 *** Tråden er rensket for useriøse svar. Vennligst hold en god tone fra nå av. *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå