Gå til innhold

Sonic PS3, enda verre enn 360 versjonen

itsuko

Anbefalte innlegg

When Sega delayed the PS3 version of Sonic it only made sense that they intended on building a better mouse trap: smoothing out the games rough edges and perhaps decreasing the back-breaking load times.

This is not the case.

Sonic the Hedgehog for the PS3 is, in fact, a mess. Plagued by insidious slow down and pop-up both in the city (Soleanna) and the levels to the point that it’s hard to believe, the game is also stripped down visually. Reflections and fine details are gone, textures muddy, and colors blown out

The worst next-gen slowdown and pop-up I’ve seen and it still loads forever.

http://www.playmagazine.com/index.php?fuse...age&Game_ID=451

som om ikke 360 spillet var ille nok så har utsettelsen tydeligvis ikke hjulpet noenting. nok et spill som altså er dårligere på ps3. begynner å bli litt vel mange av dem synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig at noen spillutviklere tørr å lansere spill som er så forbanna dårlige. De ødelegger jo ryktet til Sonic.

7864754[/snapback]

Har ikke spilt noen av de nyere spillene i serien (bortsett fra demoen av dette), men ut i fra det en Sonic-fan jeg kjenner hevder, har de jobbet med å ødelegge navnet i årevis nå. ;)

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Utrolig at noen spillutviklere tørr å lansere spill som er så forbanna dårlige. De ødelegger jo ryktet til Sonic.

7864754[/snapback]

PS3 mener du vel

Har spilt demoen på X360, og at det har blitt nedgradert på PS3 er jo egentlig ganske rart. Det er ikke så flott grafikk

Det må være en dårlig jobb med porteringen

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Har du spilt demoen på 360, er det ganske tydelig at grafikken er det minste problemet med Sonic. Er sjelden en opplever så hinsides dårlige kontroller og dårlig gjennomtenkt gameplay.

7865232[/snapback]

Gameplayet er noe av det dårligste jeg har spilt på X360

Men jeg svarte på dette

Sonic the Hedgehog for the PS3 is, in fact, a mess. Plagued by insidious slow down and pop-up both in the city (Soleanna) and the levels to the point that it’s hard to believe, the game is also stripped down visually. Reflections and fine details are gone, textures muddy, and colors blown out
Endret av avanore
Lenke til kommentar

@RRhoads

Må seie meg einig der...plattformsjangeren var betre før 3d kom og tok han. Eg har spelt nyare plattformspel, og sjølv om dei får mykje skryt og visstnok skal vere veldig bra, so er dei berre ikkje like gøy å spele som dei gode gamle. Det forrige plattformspelet eg verkeleg likte var Super Mario World.

@disabled

Eg trur ikkje nokon eigentleg bryr seg. ;)

Kay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Må seie meg einig der...plattformsjangeren var betre før 3d kom og tok han.

7867110[/snapback]

Samtidig er Mario 64 et av de beste platformspilla jeg noensinne har spilt. Det er prestisje å være flink i det spillet :D

Lenke til kommentar

Jeg støtter de som mener at dc sonic spillene var bra. Særlig det første brettet på adventures der du ble jaget av en spekkhogger. Det var den beste grafikken jeg noensinne hadde sett på en konsoll (1999). Jeg likte også adventures 2 selv om det manglet minglingen i byen, men igjen var det det sinnsyk god grafikk særlig i skog lvl'ene. Etter dette har det gått jevnt nedover.

Hva er det med Team Sonic? Er det noen som har puttet dumskalle piller i kaffen dems? De var den fremste garantisten for kvalitet på dc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Man kan vel si at samtlige Sonic-utgivelser etter Sonic & Knuckles har sugd latterlig mye pung. Sonic klarte ikke overgangen til 3D spesiellt bra, og de måtte selvfølgelige gi Sonic en attitude når de skulle legge på voice acting.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare meningene til én Xbox 360 fanboy som får skrive på nettet.

Spillet blir nok sikkert minst like godt på PS3, dessuten er det ikke en ferdig versjon han har prøvd.

Utrolig mye syting om PS3 når folk ikke har prøvd å spille et sekund på konsollen ennå!

Lenke til kommentar
Sounds like, once again, Sonic Team and Sony just don’t mix. They were dodgy on PS2 and they’re downright allergic to the PS3. For what it’s worth, Sonic the Hedgehog 360 is awesome, and Sonic Rings is looking amazing. Sonic Team still has it when it comes to Nintendo and Microsoft.

Vel, vel... Der forsvant all kredibilitet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...