akarlsvi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vista Home premium takler ikke overklokking, blåskjerm etter 5 sek. av lasting av vista. XP er suveren her ! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hva har det med Vista å gjøre? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vista Home premium takler ikke overklokking, blåskjerm etter 5 sek. av lasting av vista. XP er suveren her ! 7864569[/snapback] Jeg har ikke hatt problemer med Vista og OC. Det eneste jeg kan tenke meg er minneinnstillingene dine. Vista er ganske kresen på minne. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg har ikke noe problemer med overklokking i vista.. funker like smooth som i xp.. hmm skjønner ikke hvorfor det er sån hos deg:S Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg fikk pluselig haugevis med blåskjermer etter å ha oppdatert min BIOS. Kan det ha noe med saken å gjøre? Vet det er mange som flasher BIOS når de oppgraderer til Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå