vestlandet Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg har et bredbåndsmodem fra ventelo, det heter Xavi X8221r, også må jeg få åpnet en port i det. men jeg kan ikke logge meg på modem,har ikke passord og username, etter modem er jeg koblet til en jensen router,men må ikke åpne port i router. jeg har prøvd og koble meg direkte i modem for og gå utenom router,men ser ut til at jeg må åpne port i selve modem, noen som vet hva som skal gjøres, har bredbånd fra ventelo/bluecom Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Xavi X8221r er et bridgemodem, dvs du ikke skal åpne porter. Har du softwarebrannmur så kan den sperre. Lenke til kommentar
vestlandet Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 ok, og det vil si? hva må jeg gjøre da? har problem med at jeg ikke får tilgang til en port, er online ca 2 min, så blir jeg brutt. noen andre løsninger med ventelo? noen som har slitt med samme problem? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis du bruker XP brannmur så går du inn på kontrollpanelet og velger brannmur. Legg så til programmet i unntaksregler. Ventelo sperrer ikke porter, så det er ikke der problemet ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå