Gå til innhold

hvor mye vil dette koste?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det styggeste jeg har sett i hele mitt liv.

7865395[/snapback]

Støtter den jeg og.

heller Hvit, eller Blå

Vet du om skoene passer, om de er store i strl eller små i strl, vet du om de støtter DIN for bra nok?

men en viktig ting, selv om skoene kanskje blir brukt av kjente spillere, og de passer for dem. så kan det hende de er ELENDIGE for deg.

det som er viktig når du kjøper fotballsko, er at de Passer foten din, så godt som mulig...

en liten ting du kan ha i hodet, Du kjøper ikke fotballsko etter utseendet, eller om noen kjente bruker den. Du kjøper etter foten din, alltid etter foten din.

Endret av the_odd
Lenke til kommentar
Det er det styggeste jeg har sett i hele mitt liv.

7865395[/snapback]

Støtter den jeg og.

heller Hvit, eller Blå

Vet du om skoene passer, om de er store i strl eller små i strl, vet du om de støtter DIN for bra nok?

men en viktig ting, selv om skoene kanskje blir brukt av kjente spillere, og de passer for dem. så kan det hende de er ELENDIGE for deg.

det som er viktig når du kjøper fotballsko, er at de Passer foten din, så godt som mulig...

en liten ting du kan ha i hodet, Du kjøper ikke fotballsko etter utseendet, eller om noen kjente bruker den. Du kjøper etter foten din, alltid etter foten din.

7865462[/snapback]

ja jeg har prøvd skoen og syns den er deilig og ha. jeg tenker ikke jeg skal ha gul var den siste jeg så på så da bare tok jeg og linka til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...