F.torres Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg skal kjøpe meg nye sko nå http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=1410&id=8494 men hvor mye koster de med frakt og toll og alt sånt der? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det finnes en sport/idrettstråd Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Det finnes en sport/idrettstråd 7864544[/snapback] ja men det jeg lurer på er hvor mye det vil koste er ikke noe om skoene jeg postet skoene siden det er det jeg skal kjøpe. også er det hvem butikk jeg bestiller fra og prisen da Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 frakt står vel på webshop sida. I tillegg må du betale 25% norsk moms, og ca 90kr i fortollingsgebyr. Off topic: også er det hvem butikk jeg bestiller fra Det heter hvilken butikk. Hvem brukes om personer, ikke ting. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 mhm men må jeg betale dansk og norsk moms da? prisene er inkludert dansk moms må jeg betale norsk og da? eller ta vekk dansk? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du kan trekke ifra Dansk moms. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Du kan trekke ifra Dansk moms. 7864815[/snapback] ok da blir ikke skoene veldig dyre ca 1300:D Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det der er ikke vanlige sko. Det er fotballsko Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er det styggeste jeg har sett i hele mitt liv. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det er det styggeste jeg har sett i hele mitt liv. 7865395[/snapback] Støtter den jeg og. heller Hvit, eller Blå Vet du om skoene passer, om de er store i strl eller små i strl, vet du om de støtter DIN for bra nok? men en viktig ting, selv om skoene kanskje blir brukt av kjente spillere, og de passer for dem. så kan det hende de er ELENDIGE for deg. det som er viktig når du kjøper fotballsko, er at de Passer foten din, så godt som mulig... en liten ting du kan ha i hodet, Du kjøper ikke fotballsko etter utseendet, eller om noen kjente bruker den. Du kjøper etter foten din, alltid etter foten din. Endret 3. februar 2007 av the_odd Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror faktisk man burde hete Beckham for å tørre å gå med noe slikt. Styggeste fotballskoene jeg har sett i mitt liv. **sy sammen bananskall og forsterke med tøy og bly** - Samme greia. Over til saken: Legg på 25% av summen som avgift, legg så til tollavgift og fraktavgift. Skulle dekke det meste. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 også er det hvem butikk jeg bestiller fra og prisen da 7864554[/snapback] Det heter HVILKEN! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Trådstarter: Husk å regn ut hvor mange norske korner 999DKK er, jeg aner ikke hva DKK ligger på men du vet aldri når du er uheldig og valutaen er litt på trynet. Endret 4. februar 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 DKK er verdt mer en NOK Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kursen for danske kroner er på 109,14, noe som blir 1090kr. Husk forresten å be dem om å trekke fra dansk MVA, kan hende de glemmer det. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Det er det styggeste jeg har sett i hele mitt liv. 7865395[/snapback] Støtter den jeg og. heller Hvit, eller Blå Vet du om skoene passer, om de er store i strl eller små i strl, vet du om de støtter DIN for bra nok? men en viktig ting, selv om skoene kanskje blir brukt av kjente spillere, og de passer for dem. så kan det hende de er ELENDIGE for deg. det som er viktig når du kjøper fotballsko, er at de Passer foten din, så godt som mulig... en liten ting du kan ha i hodet, Du kjøper ikke fotballsko etter utseendet, eller om noen kjente bruker den. Du kjøper etter foten din, alltid etter foten din. 7865462[/snapback] ja jeg har prøvd skoen og syns den er deilig og ha. jeg tenker ikke jeg skal ha gul var den siste jeg så på så da bare tok jeg og linka til den. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det jeg til stadighet undrer meg over, hvorfor får man knapt tak i normale sorte fotballsko lenger? Jeg er luta lei de glinsende hvite, blå, rød, gule typene sko vi har i dag. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Det jeg til stadighet undrer meg over, hvorfor får man knapt tak i normale sorte fotballsko lenger? Jeg er luta lei de glinsende hvite, blå, rød, gule typene sko vi har i dag. 7867390[/snapback] http://www.unisport.dk/?page=Kategorier&kategori=1416 Disse er kanskje noe for deg? Edit: forresten, ELENDIG tittel på tråden! Endret 4. februar 2007 av RIP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå