Glufsa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) jeg har lagt merke til at de fleste kjente Black Metal band har gitt ut sine cd'er på LP også. Høres det bedre ut på LP? jeg personlig synes det, men jeg vil høre andres meninger om dette. Endret 3. februar 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Litt mer kos med lp, men lydmessig hører jeg ikke stor forskjell. Stort sett foretrekker jeg cd uansett, da det er lettere å leke rundt med. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Foretrekker LP rent visuelt i så fall. Og vinyl har jo en egen sjarm. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 jeg fant nemlig en bra butikk i Oslo der de selger mye black metal LP plater som feks Dimmu Borgir og Gorgoroth Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg fant nemlig en bra butikk i Oslo der de selger mye black metal LP plater som feks Dimmu Borgir og Gorgoroth 7883793[/snapback] Neseblod Records? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 nei.., det var ikke så langt fra rockefeller, ved siden av en kinarestaurant. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 nei.., det var ikke så langt fra rockefeller, ved siden av en kinarestaurant. 7899580[/snapback] Ved sentrumscene? Råkk og Rolls kanskje? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Enten Råkk N Rålls, Tiger eller Sound of Noise værtfall... Er man ute etter Black Metal vinyl er Neseblod uansett noe bedre enn disse. Tiger har jo veldig mye fett da. Råkk N Rålls har vel bytta plass og? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Neseblod har utrolig godt utvalg, og særpreg. Du støter ofte også på legender som Fenriz og Maniac der, dog møter man maniac over alt i Oslo by for tiden. Mye signert også på neseblod.. Oi, litt offtopic det der. Men jeg vil uansett påstå at Black Metal låter best på vinyl. Ingen ting som når opp til Mayhem's DMDS på platespilleren. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det meste låter vel best vinyl om har godt utstyr. Mye mer dynamikk og varme i lyden. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Big Dipper var det. Lenke til kommentar
andhou Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vinyl-lyd er vel generellt bedre enn cd-lyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå