Thor Håkonsen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Får plutselig ikke editert raw (nef) filene mine i Elements... Dette funka helt fin før, noen som vet om noen instillinger jeg kan ha kommer borti? Hele vitsen med raw faller liksom bort om jeg ikke får editert raw-filene mine Det er forøvrig snakk om Elements 4 og Nikon d70 med oppgradert programvare... når jeg tenker meg om så kan dette ha skjedd etter at jeg opdaterte softwaren i kamera.. kan det ha noe så si ? Oppgradere til Elements 5 ?? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Får plutselig ikke editert raw (nef) filene mine i Elements...Dette funka helt fin før, noen som vet om noen instillinger jeg kan ha kommer borti? Hele vitsen med raw faller liksom bort om jeg ikke får editert raw-filene mine Det er forøvrig snakk om Elements 4 og Nikon d70 med oppgradert programvare... når jeg tenker meg om så kan dette ha skjedd etter at jeg opdaterte softwaren i kamera.. kan det ha noe så si ? Oppgradere til Elements 5 ?? 7864363[/snapback] Last ned siste raw-converter fra Adobes hjemmesider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå