JoaJoa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Heisann Min samboers mobil ble stjålet på et utested i helgen. Der hadde hun et par pikante bilder. Dette var en samsung mobil med "innholdssperre", altså man måtte taste et passord hver gang man gikk innpå sms, bilder, video osv. Samt hun hadde ikke redigert standardkoden for å skifte simkort. Sånn at en tyv bare kan skifte simkort og bruke mobilen. Spørsmålet er da, vil en person som har skiftet simkort, startet mobilen, kunne komme seg inn på bildemappa? eller blir alt innholdet bli sperret når nytt simkort settes inn? Kjedelige saker Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Om hun hadde et unikt passord på denne mappen i det minste, så vil jeg si at det er temmelig umulig å få ut disse bildene. Jeg hadde selv en samsung SGH-400 (skyvemobil). Og den var rett og slett fanatisk sikker. Slå på denne funksjonen var rett og slett genialt av henne. Om hun brukte passord på mappen, så spiller det ingen trille hva som blir satt inn av simkort. De pikante bildene er nok trygge i såfall :-) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Vil passordbeskyttelsen fungere selv om man kobler telefonen til en PC? Det er vel det som er viktig her, egentlig. Hvis den ikke gjelder ved PC-tilkobling, kan vi nok forvente oss å se JoaJoas lillemann på nettet innen kort tid. Endret 3. februar 2007 av OML Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Om hun hadde et unikt passord på denne mappen i det minste, så vil jeg si at det er temmelig umulig å få ut disse bildene. Jeg hadde selv en samsung SGH-400 (skyvemobil). Og den var rett og slett fanatisk sikker. Slå på denne funksjonen var rett og slett genialt av henne. Om hun brukte passord på mappen, så spiller det ingen trille hva som blir satt inn av simkort. De pikante bildene er nok trygge i såfall :-) 7864338[/snapback] Det var fint å høre. Men hva om vedkommende går på instillinger og resetter mobilen, slik at passord osv slettes, vil da også bilder og sms osv også slettes? og hva med dette med tilkobling ja, om man bruker usb kabel og kobler til mobilen? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kåre Conradi Fra Wikipedia, den frie encyklopedi Gå til: navigasjon, søk Kåre Conradi (født 11. januar 1972) i Asker er en norsk skuespiller. Kilde: wikipedia Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Om hun hadde et unikt passord på denne mappen i det minste, så vil jeg si at det er temmelig umulig å få ut disse bildene. Jeg hadde selv en samsung SGH-400 (skyvemobil). Og den var rett og slett fanatisk sikker. Slå på denne funksjonen var rett og slett genialt av henne. Om hun brukte passord på mappen, så spiller det ingen trille hva som blir satt inn av simkort. De pikante bildene er nok trygge i såfall :-) 7864338[/snapback] Det var fint å høre. Men hva om vedkommende går på instillinger og resetter mobilen, slik at passord osv slettes, vil da også bilder og sms osv også slettes? og hva med dette med tilkobling ja, om man bruker usb kabel og kobler til mobilen? Lenke til kommentar
andersmp Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Om hun hadde et unikt passord på denne mappen i det minste, så vil jeg si at det er temmelig umulig å få ut disse bildene. Jeg hadde selv en samsung SGH-400 (skyvemobil). Og den var rett og slett fanatisk sikker. Slå på denne funksjonen var rett og slett genialt av henne. Om hun brukte passord på mappen, så spiller det ingen trille hva som blir satt inn av simkort. De pikante bildene er nok trygge i såfall :-) 7864338[/snapback] Det var fint å høre. Men hva om vedkommende går på instillinger og resetter mobilen, slik at passord osv slettes, vil da også bilder og sms osv også slettes? og hva med dette med tilkobling ja, om man bruker usb kabel og kobler til mobilen? 7864753[/snapback] Hei, Desverre vil det vedkommende som har fått tatt telefonen din, hvis han er litt oppegående og har interesse for å finne ut hva som er på telefonen - så vil han finne det ut. Datakabel og software = alt er mulig. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 ja at om en person virkelig vil, så er det mulig. Men for en normal person som bare ville ha seg en ny mobil da? er det bare å putte inn datakabel og bruke den vanlige samsung programvaren bare å hente det rett ut, eller må det 3 partsprogramvare til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå