Lightning- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Skal kjøpe en Western Digital My Book Essential Edition 320 GB nå og lurer på om jeg kan bruke den i Vista? Takker for svar Endret 4. februar 2007 av Megvel Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Ingen som har WD My Book som kan bekrefte at den fungerer i Vista? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er jo usb mass storage når man kobler til ved usb, og da fungerer det jo i alle moderne OS, og med rett drivere så langt tilbake som til windows 98. Vista skal ikke ha noe problemer med en slik en. Lenke til kommentar
ezzpen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ingen som har WD My Book som kan bekrefte at den fungerer i Vista? 7874172[/snapback] WD My Book er en helt vanlig ekstern harddisk, og fungerer på akkurat samme måte som enhver annen USB-lagringsenhet. Men kun for å bekrefte nøyaktig denne enheten så koblet jeg nettopp til en My Book på min bærbare som jeg kjører Vista på, og ja, det fungerer helt slik det skal. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 OK. Jeg leste på komplett.no og der sto det ikke at Vista var støttet :S Lenke til kommentar
ezzpen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 OK. Jeg leste på komplett.no og der sto det ikke at Vista var støttet :S 7874233[/snapback] Årsaken til det er vel at det ikke medfølger programvare som er verifisert for Windows Vista. Du la sikkert også merke til at Linux ikke var nevnt heller på denne listen over påkrevd OS... Det samme gjelder hvis du f.eks. ser på en del routere, hvor det står at systemkravet er Windows. Da pga at det er programvaren på cd'n som medfølger som er laget for Windows. Hadde vært utrolig leit hvis usb-lagringsenheter, routere og den slags ting ikke fungerer på annet enn Windows. Litt overflødig svar dette her, men må jo ha noe å gjøre... Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Da har jeg fått svar på det jeg lurte på! Tusen takk Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har samme HD som du nevner, og vista. Det fungerer. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har samme WD disk og kjører Vista. Null problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå