mmm320 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 har prøvd å koble meg på flere usikre nettverk, men det har ikke fungert Trenger jeg ett program eller noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er dette trådløse nettverk du har tilgang til? Husk at MAC filtrering kan være aktivert uten at det vises i windows. Er også andre måter å sikre nettverk på som får nettet til å framstå som "usikret" Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 har prøvd å kobble meg til flere nettverk som er usikret. Så vidt som jeg vet må man ligge i nettverks listen til oppphaveren av nettverket. Finnes det noen programmer som gjør at man kan kobble seg på likevell? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis du må ligge i nettverkslisten til nettverksansvarlig, er det IKKE et usikkret nettverk, og følgelig ulovlig å bryte seg inn. M.a.o. du vil ikke få hjelp til det her. Ørjan... Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 ok så du må ikke ligge i nettverks lista? Hvordan skal jeg kobble meg på til et usiret nettverk da? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Se innlegget til Big_JJ. Nettverkene kan fortsatt være sikret med MAC-filtrering! Og er det ikke dine nettverk(of du ikke har tillatelse fra eieren) har du ingenting med å bruke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå