msh Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei,jeg lurte på,hvilken DVD-ROM spiller er raskest til å rippe DVD filmer.Tenkte å bruke Smartripper. Lenke til kommentar
Beornegard Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei. Vet ikke hvilken som er raskest til ripping av dvd'er. Tviler på det er så stor forskjell mellom ulike modeller med samme spesifikasjoner. Jeg anbefaler ihvertfall pioneer sine 16x/40x slot-in spillere. Har en slik selv, og er storfornøyd. Edit: skrivefeil. [ Denne Melding var redigert av: Nemidar på 2002-12-02 12:04 ] Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Syns du er modig som spør om sånt på ett "offentlig" forum. Men det er bare å se på hastigheten på leseren det. Anbefaler en +2.0ghz cpu for rask komprimering ira DVD->"det formatet du vil bruke" Med en 16x pioneer slotin og en tbird 900 så tok det ca 3timer og 50 minutter å "backe up" en film på 98 minutter. Samme filmen med samme spiller på en 2.8ghz P4 tok ca en times tid. Lenke til kommentar
msh Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg veit jo at det går ann å se hastigheten på DVD.Men jeg tenkte på ripping av filmer,da pleier som regel DVD-Rom Spillerne ha store forskjeller på hastighet. F.eks Jeg har pioneer 10X DVD,men den ripper filmen på Max 6.5X hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå