Gå til innhold

Trøbbel med installasjon av patch 1.41

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg prøvde å installere nevnte patch til BF2, først på laptopen min. Der har jeg trangt om diskplassen, og jeg fikk beskjed om at hvis ikke det var minst 3GB (tror jeg) ledig på disken så var det no-go. Det som imidlertid er tilfelle er at patch-fila lå på en ekstern disk med 30GB ledig, mens selve BF2-installasjonen lå på interndisken som hadde rundt 1GB ledig. Jeg kan ikke forstå at den skal ha behov for så mye caching-plass (regner med at det er det den skal bruke plassen til), og at den ikke i det minste klarer å bruke den eksterne disken til det.

Da jeg hadde konstatert at det ikke gikk å installere på laptopen så gikk jeg løs på den stasjonære maskina. Her har jeg en spill-disk med 30GB ledig, der både installasjonen og patch-fila ligger. C-disken er skikkelig full, med rundt 300MB ledig, men det skulle vel ikke ha noe å si (trodde jeg). Når jeg starter patch-programmet så skjer det ingen ting, bortsett fra at musepekeren får timeglass-symbol ved seg. Task Manager avslører at patch-programmet har startet i det skjulte, og C-disken blir full. Når C-disken er helt tom for plass (0MB ledig) så forsvinner patch-programmet fra Task Manager uten noe mer om og men, og jeg må til å tømme C-disken for midlertidige internettfiler for å få plass. Plassen som forsvant med patch-programmet har jeg ikke sett noe mer til.

Kan noen hjelpe meg? Jeg fatter ikke hva som er galt. Ideelt sett skulle jeg gjerne sett en incremental-patch, men det har jeg ikke funnet noe sted.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...