bulau Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg skal overføre data fra et digitalt videokamera som har firewire utgang (4 pins) og til min stasjonære maskin som ikke har firewire tilgang. tenker på å kjøpe et magic-card (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120950) men vet ikke om dette kortet går i maskina mi. Har en multicard-reader der det står SM x D og CF/MD Kan jeg bruke dette kortet her? Litt kjedelig å kjøpe et kort for 300 kr for å finne ut at det ikke virker. Endret 3. februar 2007 av bulau Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Du får nok ikke et PCMIA-kort i den kortleseren, nei. Hvorfor ikke bare kjøpe et PCI-kort? Endret 3. februar 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ja, hvorfor ikke kjøpe et PCI-kort. Tviler sterkt på om den kortleseren din støtter Cardbus, den er nok kun beregnet for minnekort. Cardbus-kortet går vel heller ikke inn i noen av de slot'ene du har nevnt. Endret 3. februar 2007 av Pengu Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det kortet som trådstartet linker til passer kun til "eldre" bærbare maskiner. Kjøp deg heller et PCI kort slik som xNINJA anbefaler. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Denne kontrolleren er basert på å plugges inn i en bærbar PC med CardBus - type II Edit: For sen igjen Endret 3. februar 2007 av GLOCK05 Lenke til kommentar
bulau Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) takk for alle svarene! ja jeg får vel kjøpe et PCI kort, billigere er det også ser det ut som dette burde vel fungere bra http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315674 ? hva er forresten forskjellen på VIA og NEC chipsing? Endret 3. februar 2007 av bulau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå