Pc Lynet Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei kommer inn på "resebokhandlen" når jeg går inn påAbsoluttspill Har jeg stavet feil eller er dette et problem hos deg også? Endret 3. februar 2007 av Pc Lynet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Får opp dette bildet jeg... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Får opp dette bildet jeg... 7863917[/snapback] jeg får og opp det samme bildet som deg. og i tillegg får jeg opp dette: Dette domenet er parkert hos UniWeb.no, men websiden er for tiden STENGT Endret 3. februar 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nå er alt nede - iallefall for meg. Ifølge brreg.no så har IKKE firmaet gått konk, og domenet eies fremdeles av absolutt spill DA i følge norid. Så her er det noe føkk med webserver eller dns eller et eller annet. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sia er nede hos meg:S Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) De driver og oppdaterer systemet, jeg skulle bestille to Crackdown spill også skulle lille broren min også ha, så spurte jeg om de kunne legge på en til, svaret ble da slik: Hei igjen du. La du inn ordren med Postoppkrav? Hvis du gjorde det, så er det beste at du legger inn en ny ordre med alle 3. Så blir det kun en frakt og postoppkrav. Da skal jeg slette den første ordren din for deg. Vi får ikke endret ordren helt uten videre. Vi driver å utbedrer systemet der, men det tar nok en stund før det er klart. Mvh Endret 3. februar 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Haha, derfor jeg kom inn på en svensk reiseside om Thailand der ja ^^ Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 hmm, dette har skjedd med flere sider idag, f.eks hifisentralen.no har blitt hacket idag, og den ble stengt på samme måte som absoluttspill ble. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 nå er absoluttspill.no oppe igjen iallefall her Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, nå fungerer alt som det skal her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå