Reverend_Jim Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Her sånn. Låta er en fortsettelse på temaet fra den første (som jeg har lagt ut her før). Som tidligere er ikke dette noe du hører på uten dugelig stereo, og som vanlig kommer det til å bli bare cun som kommenterer, eller har noe vettugt å si. Fred. Endret 4. februar 2007 av Reverend_Jim Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Yo. Har du lest retningslinjene for denne kategorien? Det er spesifikke regler for emnetitler Lenke til kommentar
tjuetotrettini Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Herlig. Variasjon til rett tid, men litt grått. Skulle gjerne hatt noen mer utfordrene frekvenser, som mer dybde og kanskje noen nesten ubehagelige høyfrekvente støt (som fra rundt 4:16). Men det valget er jo en del av uttrykket ditt, og det liker jeg. Endret 7. februar 2007 av tjuetotrettini Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jaevlig bra. de geniale 'droppene' av staticen som kommer pa strategiske plasser er bare akkurat det, geniale Du har laget en utrolig atmosfaere, veldig behagelig og fantasien gar lopsk.. Utrolig mange finer detaljer ogsa. Jeg ville dog IKKE hatt ubehagelige lyder som sagt over, men heller beholdt det behagelig som det er na.. Kan du uploade noen flere sanger i samme greie som du har laget? Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Kan du uploade noen flere sanger i samme greie som du har laget? 7900951[/snapback] Har ikke flere låter på denne pc-en, dessverre, men jeg legger ut så fort det blir. Blir neppe så veldig lenge til, med tanke på at jeg har tre-fire låter liggende som jeg kontinuerlig arbeider med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå