balder Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Eg har problemer med å innstalere driveren XFX Geforce 7600 GS 256 MB skjermkort på ein AMD AThlon64 3000 +. Det eg lurer no på er om eg skal bruke ein annan driver. Eg kjører vanlig Windows XP. Eg ser at det er ein drivar for 64 bits, men den skal vell eg ikkje bruke? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Du installerer ikke ett skjermkort "på" en prosessor. Du installerer driverene på operativsystemet, som får hovedkort/OS og skjermkort til å kommunisere/fungere osv. Siden du kjører vanlig (32bit, kom ut først og er mest utbredt) Windows XP, er det ikke 64bit (for 64Bit Opererativ System) drivere du skal installere. Er det en driver fra CD-romen til skjermkortet, eller har du lastet ned den nyeste fra nvidia? Det er ikke en bærbar maskin? Isåfall er det kanskje ett "go" kort? (er ikke inni det der, men ser det er egne geforce go 7 drivere på nvidia sin side Endret 3. februar 2007 av genesis Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg er skråsikker på at Go-kort er kun for bærbare maskiner, ja. Men kan du beskrive litt mer i detalj hvilke problemer som oppstår under installasjon av driverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå