50z Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har koblet pc'n til kabel tv (telenor). Har et vanlig pinacle tv kort. Men problemet er at så fort jeg kobler inn antenne kablen så får jeg en høy bromming i høytalerene. Dette dempes endel hvis jeg tar å jorder forsterkeren min (denon 2801). Måler dette mellom antennekabel skjerm og jord i stikkkontakt: ca 0,3v og 0,8A, er det valig at det går så mye som 0,8A ? i sjermen på antenneledningen? Resultatet er i allefall at det gnistrer bra når antenne kabel kobles til pc. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sett på ett støyfilter på antennekabelen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har vært flere innlegg om slikt før. Søk i forumet på ordet "jordsløyfe". Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Her har vi en alvorlig jordingsfeil med og gjøre ja... sprengte en koblingsboks for kabeltv ved og gjøre samme ting... Lenke til kommentar
50z Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 11:57, skrev hårek:Har vært flere innlegg om slikt før. Søk i forumet på ordet "jordsløyfe". Takker for den. Ringte avidi i dag, og der ba de meg å koble en ledning mellom skjermen på kabel tv og til jord i stikk-kontakten. (Høres veldig lovlig ut, hmm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå