Bjornis Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. Jeg lurer på om noen har erfaring med denne harddisken her: Hvis noen av dere har det så er det bare å spytte ut http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318471 Takker For Svar MVH: Bjornis Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Når det gjelder disker på denne størrelsen anbefaler jeg Seagate 7200.10 320GB. Har ikke prøvd den du har linket til, men skulle det vise seg at den ikke er noe for deg før du se på Seagate. Har 7 fra denne serien (2 IDE 320GB, 4 SATA II 320GB og en 400GB SATA II) i maskina, og hører null og niks selv om det alltid er skriveaktivitet på minst 3 av dem. En 750GB på vei, blir morro å sette den inn også Men WD har generelt veldig bra disker, sett over lang tid muligens den mest pålitelige leverandøren av slik hardware. Har to 80GB disker som har vært i bruk i 5 år (nettopp pensjonert den ene, andre har fatter fått) - fortsatt SMART-performance på godt over 90% - noe Samsung og Maxtor ikke har etter bare drøye 2 års bruk i min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå