Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Åpenhet om sex ved foreldre

allyse

Anbefalte innlegg

Jeg snakket aldri med mine foreldre om sex. Det var for flaut - for dem. Personlig hadde jeg ønsket at de ville tatt seg litt tid til en prat om dette da jeg var yngre, selv om jeg ikke tror det hadde vært så mye å lære akkurat. Men det er viktig å føle at man kan snakke med foreldrene om alt, mener jeg.

Til trådstarter vil jeg si at han neppe kan forvente at foreldrene forandrer holdning til spørsmålet om homofili/bifili hvis han buser ut med det etter middagen. Slike holdninger er grunnfestet hos folk, tror jeg. Men de fortjener en skikkelig skyllebøtte for å være så lite tolerante overfor andre mennesker - og spesielt hvis darkness har rett og de allerede mistenker at du er bifil. Da skyver de deg jo bort med vilje! Og det er enda verre. Om du velger å snakke med dem / skjelle dem ut om deres holdninger, bør du forvente at du vil få et vanskelig forhold til foreldrene dine for alltid. Du får avgjøre selv om det er verdt det. Personlig ville jeg lynsjet dem hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lynsjet foreldrene sine ja. Du høres jo 100% stabil ut.
Du virker veldig opptatt av hva som er best for foreldrene, Tor. Er du veldig lojal til dine foreldre, som gjør at å ta en skikkelig oppvask med dem ville vært så uaktuelt og gjort det hele så ustabilt, som du kaller det?
Lenke til kommentar

Ingen har snakket om det, Løvskogen. Lynsjet i denne sammenhengen er verbal skyllebøtte. Det fremgår av det jeg skriver i innlegget. Du velger å overse sammenhengen og prøver å henge ut folk - selv om du vet at det er billedlig talt.

Du er rapportert for personangrep.

Lenke til kommentar
Ingen har snakket om det, Løvskogen. Lynsjet i denne sammenhengen er verbal skyllebøtte. Det fremgår av det jeg skriver i innlegget. Du velger å overse sammenhengen og prøver å henge ut folk - selv om du vet at det er billedlig talt.

Du er rapportert for personangrep.

7907261[/snapback]

Jeg kan ikke se noe personangrep. Han svarer ut i fra det du skriver. Du burde kanskje ha formulert deg litt annerledes dersom du forventet at ingen skulle reagere på at du ønsket å lynsje foreldrene.

Kommentarer på moderering tas på PM og ikke i selve tråden. Jeg anser denne saken som avsluttet. Begge de innvolverte bes om å holde en høflig tone heretter.

Lenke til kommentar
Hvofor skal allyse tilpasse seg? Det er foreldrene som bør tilpasse seg.

Eg er igrunn heilt einig med deg, men når det kjem til bastante fordommar frå eldre så er dei tydeligvis ikkje i stand til å tilpasse seg slike ting. For all del, dei bør tilpasse seg, men kan dei?

Har nok det, og de har fortsatt mulighet til å følge med litt i tida og tilpasse seg. :)

Sjå over :)

Lenke til kommentar
Foreldrene mine pratet aldri om sex med meg eller tok opp temaet. Jeg og foreldrene mine var helt OK med dette. Lærte det meste fra bilder og filmer.

7863490[/snapback]

Bra oppdragelse.

Det virkelige liv er passe langt fra filmene og bildene vil jeg tro.

Min mening : Sex er naturlig, alle mennesker tenker på det, å er nødt til å ha det, sålenge de vil formere seg, som også ligger i naturen til menneske.

Hele familien min snakker åpent om det meste, men altså, mor og far sier jo ikke akkurat " faen, i natt var du jævla rå på sugern kjerring!" , men kan ha en tullete tone om emnet, og prate seriøst om det.

Da bror mi begynner å si hvem han har knulla/blitt sugd av i helgen, særlig når vi sitter og spiser, da blir mamma litt gretten , for da spiser hun :p

Jeg velger å ikke fortelle mine foreldre om hvem jeg har knulla osv. Har de egentlig ikke noe med å gjøre. Mamma er jo nysgjerrig om jeg får meg noe dame, men gidder ikke hoppe på hvem som helst heller. ( De som er venner av meg, å er her inne på forumet, vær stille nå da , skal jo virke seriøs... )

Selv har jeg ikke hatt noen jente som har sovet over hos meg, edru ennå, og mor og far tror vel kanskje at jeg er jomfru ennå, lurer litt på hvordan de reagerer på det når _jeg_ og ikke bror mi drar med dame på frokosten..

Men men, den tid, den sorg :p

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Første og eneste gang sex ble diskutert med meg var etter at modern kom og tok meg og første dama jeg hadde på fersken. Hun satt oppå, modern kom inn i rommet, fikk hakeslepp, snudde og gikk fort ut. Ved frokosten neste morgen spurte hun om jeg var forsiktig og om vi brukte kondom. Etter det hørte jeg aldri et pip igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri snakket med mine foreldre om sex. Faren min prøvde å snakke om sex, men han tuller så mye at det blir altfor useriøst, så da gadd ikke jeg snakke noe om det.

En annen ting er at jeg har vært zoofil siden puberteten og om det ble kjent i familien ville det garantert blitt ille for min del.

Lenke til kommentar
Prate om sex med mor og far? Naaah.. :p

Prate om sex kan jeg gjøre med enkelte av vennene mine.. Da føles det bare helt naturlig, hehe..

7866240[/snapback]

Syns og at det er mye mer naturlig å snakke med vennene om sex. Det er bare ikke komfortable å snakke med foreldrene om det.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri snakket med mine foreldre om sex. Faren min prøvde å snakke om sex, men han tuller så mye at det blir altfor useriøst, så da gadd ikke jeg snakke noe om det.

En annen ting er at jeg har vært zoofil siden puberteten og om det ble kjent i familien ville det garantert blitt ille for min del.

7924346[/snapback]

Utdyp zoofil for meg hvis du vil ?

Jeg kan ta takke til wiki også, men vil ha litt skriving fra din side, hvordan du holder det skjult, hvordan du tenner på det osv.

Er bare nysgjerrig, tror ikke jeg er det hvis det er noe unormalt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...