AndreMedNeon Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Oki her er problemet, kjøpte den for noen uker siden og når jeg fikk den fungerte den bare når jeg hadde strømkabelen tilkobla, jeg ringte dem og fikk bedskjed å sende den i retur. Det så ut til at bateriet var defekt eller noe, jeg så bestillte en ny en og fikk den i dag, men så hadde denne den samme problemet!! er dette en vanlig feil eller gjør jeg noe helt feil at den ikke lader batariet? Har prøvd å resette den og alt men ingenting fungerer!! Noen som kan hjelpe en frustrert bruker?? Endret 3. februar 2007 av AndreMedNeon Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Li-ion-batterier har den egenskapen at de kan "sovne", du kan fikse dette ved å lade det i en time eller to. Bruk veggladeren om du har. Deretter kan du lade den på vanlig vis. Forøvrig kan det virke som om dette varierer, det var ikke slik med de to første spillerne mine, men den tredje trengte litt "starthjelp" før batteriet kunne lades. Endret 3. februar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
AndreMedNeon Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Li-ion-batterier har den egenskapen at de kan "sovne", du kan fikse dette ved å lade det i en time eller to. Bruk veggladeren om du har.Deretter kan du lade den på vanlig vis. Forøvrig kan det virke som om dette varierer, det var ikke slik med de to første spillerne mine, men den tredje trengte litt "starthjelp" før batteriet kunne lades. 7863498[/snapback] Det er det som er tingen, jeg Har vegladeren (ledeningen som går fra stikkontakten til spilleren.) Da fungerer den, om jeg tar derimot Ut ledeningen slokner spilleren og jeg kan ikke slå den på igjen og ka mener du med *Deretter kan du lade den på vanlig vis. * er det ikke bare 1 måte å lade den på da? Endret 3. februar 2007 av AndreMedNeon Lenke til kommentar
AndreMedNeon Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Forsatt virker den ikke og så har den stått på ladig i 2 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå