thomassit0 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ble frastjålet min DS Lite, Final Fantasy 3 og New Super Mario Bros nylig, og begynner å savne den.. lurte på om noen vet om noen butikker som kjører noe tilbud.. billigste jeg fant i prisguide som har den inne er 1299,- Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det var leit Jeg kjøpte meg akkuratt DS lite for 1199kr på Elkjøp det er det billigste stedet nå tror jeg lykke til Endret 3. februar 2007 av Pc Lynet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 i butikk da vel ? hmm da tror jeg jeg tar meg en tur på elkjøp på mandag.. eneste kjipe er at lokale elkjøp'en ikke har svart DS lite inne Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I butikken ja. Jeg kjøpte svart ds lite. De kan sikkert bestille en til deg Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Elkjøp hadde NDS til like under 1000 lappen før jul, ser ikke hvorfor de ikke skulle få det igjen. (De satt den opp til 1200 i midten av desember) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 1195,- på lefdal.com Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Husker jeg så DS til 995,- på Elkjøp på Tiller, for noen dager siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå