Gjest G17 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei... Jeg er en gutt på 17, som skal være aleine hjemme i kveld... Mine planer for kvelden er ennå ikke lagt, men jeg har planer om å gjøre noe med STOR nytelsesfaktor. Hva pleier dere å gjøre når dere bare skal kose dere? Gjerne erotiske tips, som innebærer cam, nakenhet, anal-lek, men også alt annet. Håper på mange tips som kan gjøre kvelden fullkommen... *redigert av moderator* Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Skal du kose med deg selv? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tviler på at det er noen jenter som legger deg til etter den posten der. Du vet vel best selv hva du liker. Lenke til kommentar
Gjest G17 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, men det blir så ensidig.... Vil prøve noe nytt.... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Tviler på at det er noen jenter som legger deg til etter den posten der. Du vet vel best selv hva du liker. 7863406[/snapback] hahaha . ikkesant Endret 3. februar 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Gjestefunksjonen skal ikke brukes til rene kontaktannonser. Tråden stenges og førsteinnlegg redigeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg