LockBreaker Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. Lurer på om Leadtek Geforce 8800 GTX funker like bra som andre GTX gpu`er fra andre produsenter? Den vaf jo veldig nå da. Link til produktet: Leadtek Geforce 8800 GTX Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. Lurer på om Leadtek Geforce 8800 GTX funker like bra som andre GTX gpu`er fra andre produsenter? Den vaf jo veldig nå da.Link til produktet: Leadtek Geforce 8800 GTX Mvh LockBreaker 7863122[/snapback] Ja de er alle identiske..(med unntak av bildet osv.. på kjøleren) Det er 1-2 stk 8800GTX som er overklokket men disse koster godt over 1000kr mer enn alle de andre. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Har hatt flere skjermkort fra leadtek, ingen ting å utsette på de! Endret 3. februar 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. Lurer på om Leadtek Geforce 8800 GTX funker like bra som andre GTX gpu`er fra andre produsenter? Den vaf jo veldig nå da.Link til produktet: Leadtek Geforce 8800 GTX Mvh LockBreaker 7863122[/snapback] Ja de er alle identiske..(med unntak av bildet osv.. på kjøleren) Det er 1-2 stk 8800GTX som er overklokket men disse koster godt over 1000kr mer enn alle de andre. 7863143[/snapback] Så bra da Var redd det var noe dårligere kvalitet med det at det var så billig. Trenger man en fryktelig kraftig CPU, eller holder det med C2D e6600 uten noe clock? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mistenker en feilprising, men SKU hos Techlife stemmer overens med produsenten. Så det skal ikke være et GTS kort Kanskje legge inn en bestilling. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Som et eksempel så har Club3D blant de billigste kortene (med noen hundrelapper i forskjell), men de har ganske tynn bundle, altså spill/programmer, et cetera, som du får med på kjøpet. Dersom Leadtek også er noe billigere er det trolig også en bundle uten masse rart man vanligvis ikke trenger. Er kortet mye billigere enn samme modellene fra andre produsenter er det muligens feilprising. Endret 4. februar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ifølge den linken så står det at det skal følge med 2 spill +++ Så jeg tror det er feilprising, men jeg bestilte for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Oioi... fin status hos mamoz Ubekreftet 12.12.2012 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er jo tre bedrifter som selger nå til ca 3500-3700.... Advance.no, Techlife.no og Dropzone.no, i tillegg til Mamoz 3995,-. Kan jo ikke være feilprising over hele linja. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vurderte å bestille fra Techlife, men da jeg leste vilkårene deres ble jeg i tvil... Dette står under angrerett: Angrerettloven gir forbruker en ubetinget rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å melde fra til selger innen 14 dager fra ordredato <--- feil, 14 dager fra da kjøper tidligst har hatt mulighet til å hente varen Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde <--- feil, det skal være tilnærmet samme stand og mengde. I tillegg leste jeg problemer med nettopp angreretten i webshopguiden... Svindelforetak som kun er interessert i å selge og ikke i kundebehandling. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vurderte å bestille fra Techlife, men da jeg leste vilkårene deres ble jeg i tvil... Dette står under angrerett: Angrerettloven gir forbruker en ubetinget rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å melde fra til selger innen 14 dager fra ordredato <--- feil, 14 dager fra da kjøper tidligst har hatt mulighet til å hente varen Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde <--- feil, det skal være tilnærmet samme stand og mengde. I tillegg leste jeg problemer med nettopp angreretten i webshopguiden... Svindelforetak som kun er interessert i å selge og ikke i kundebehandling. 7869298[/snapback] Hvorfor ikke Advance.no når de selger for 100 lappen billgere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå