AwAdeathangel Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hei! har et problem med skjermkortet mitt.. jeg ryddet og dultet borti en kolle jeg har.. den tippet og traff skjermkortet ( har kabinettet åpent) .. så skrudde jeg på WoW, men alt jeg ser der er bare masse flimmer og drit+ innlogging knappen quit game etc.. går jeg videre og logger in på min character så er det svart/hvit + masse flimmer der også.. er det noen som hvet hva som kan ha hent? og kanskje dere kunne komme med noen anbefalinger om nytt kort om jeg ikke får fikset det.. vil helst ha et bra kort som duger ti WoW, cs og andre ''stor spill'' hovedkort: Asus K8V-F skjermkort: ATI radeon 9600 xt takker for hjep på forhånd Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg ville nok først ha sjekket skjermkort og hovedkort for ytre skader? Sitter kortet som det skal i sporet og er eventuelt sporet like helt? Noen løse deler på skjermkortet? Alternativt er kjøleren og viften på skjermkortet hel og sitter riktig på? Du kan jo også sammenligne skjermkortet ditt med det her for å se om der er noe som mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå