Gå til innhold

Rage Against The Machine Live @ Coachella....les

FiffenSchei

Anbefalte innlegg

Hei

Vi er 2 gutter som skal til Coachella i år. Hovedsaklig pga Rage. Noen andre nordmenn som skal ta turen?

Kan jo fortelle litt om Coachella da :p

Det er en arts & music festival i Indio, California. Som startet i 1999(da med Rage against the machine som hedalinere, som igjen i år).

Det er en av de største festivalene i USA, etter det jeg har skjønt nå hvertfall. Med flust av store band, år etter år. Se bare på www.coachella.com

Men jeg selv hørte for først gang om det torsdag 1. februar, da en kompis av meg ringte og fortalte meg denne herlige nyhet at Rage skulle gejnforenes. Men da kun for denne ene konsert på Coachella.

Vi er også så heldige at Red Hot Chilli Peppers er der og en drøss med andre bra mindre og store band. Tror det kommer til å bli en musikalsk og kulturell opplevelse utenom det vanlige.

Vi begynte umiddelbart å klekke ut en plan for å finne ut hvordan vi kunne komme oss dit, og det har vi nå klart. 26. april reiser vi og 1. mai bærer det hjem igjen.

Det blir å bo i telt i ekte festivalstil. Satser på å kunne kjøpe et telt da vi kommer bort dit. Og en eller 2 dager på hotell/hostel etter festivalen for å sjekke ut L.A når vi først har reist så langt.

Om noen andre her har tenkt seg dit, eller vet om noen andre som skal det. Eller noen andre som har vært der tidligere og kanskje har noen historier og komme med, så be my guest :)

Musikalsk hilsen

Fridtjof

Endret av FiffenSchei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dæven. Helt til California? Blodfans av RATM eller?  :thumbup:

7866309[/snapback]

Blir en tur vi husker helt til gamlehjemmet det da :p

Og det er jo en del andre gode band der. Også blir det morsomt å kunne se hvordan festival kulturen i USA er i forhold til Norge og Danmark.

Lenke til kommentar

Har så jævli lyst til å dra. En slik konsert er "once in a lifetime ".

Er fullblods Rage fan. Vurderer bare å stikke på et fly til USA. Lever i håp om at de kanskje tar seg en tur til Roskilde eller Quarten. Tror det er ganske usannsynlig men... det kan skje!

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg og sønnen min vurderer også å dra. Jeg er gammel rage og Soundgarden-fan, og han spiller bass, og er diehard fan av Audioslave, Soundgarden og Rage. Jeg ser det fortsatt er billetter igjen, og vi kunne virkelig tenkt oss dette. Men vet veldig lite om hvor det ligger, hvor man bør overnatte osv.

-Svein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...