FiffenSchei Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei Vi er 2 gutter som skal til Coachella i år. Hovedsaklig pga Rage. Noen andre nordmenn som skal ta turen? Kan jo fortelle litt om Coachella da Det er en arts & music festival i Indio, California. Som startet i 1999(da med Rage against the machine som hedalinere, som igjen i år). Det er en av de største festivalene i USA, etter det jeg har skjønt nå hvertfall. Med flust av store band, år etter år. Se bare på www.coachella.com Men jeg selv hørte for først gang om det torsdag 1. februar, da en kompis av meg ringte og fortalte meg denne herlige nyhet at Rage skulle gejnforenes. Men da kun for denne ene konsert på Coachella. Vi er også så heldige at Red Hot Chilli Peppers er der og en drøss med andre bra mindre og store band. Tror det kommer til å bli en musikalsk og kulturell opplevelse utenom det vanlige. Vi begynte umiddelbart å klekke ut en plan for å finne ut hvordan vi kunne komme oss dit, og det har vi nå klart. 26. april reiser vi og 1. mai bærer det hjem igjen. Det blir å bo i telt i ekte festivalstil. Satser på å kunne kjøpe et telt da vi kommer bort dit. Og en eller 2 dager på hotell/hostel etter festivalen for å sjekke ut L.A når vi først har reist så langt. Om noen andre her har tenkt seg dit, eller vet om noen andre som skal det. Eller noen andre som har vært der tidligere og kanskje har noen historier og komme med, så be my guest Musikalsk hilsen Fridtjof Endret 4. februar 2007 av FiffenSchei Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg syns du bør ha et mer givende førsteinnlegg. Hva med å forklare litt om hva Coachella er, hvilke artister som kommer osv? Lenke til kommentar
FiffenSchei Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Bumper opp den her da jeg redigerte litt på den Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dæven. Helt til California? Blodfans av RATM eller? Lenke til kommentar
FiffenSchei Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Dæven. Helt til California? Blodfans av RATM eller? 7866309[/snapback] Blir en tur vi husker helt til gamlehjemmet det da Og det er jo en del andre gode band der. Også blir det morsomt å kunne se hvordan festival kulturen i USA er i forhold til Norge og Danmark. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hadde satt pris på om du kunne gi meg noe mer info. Som hvilket flyselskap dere bruker, hva prisen for flybilletten er osv. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har så jævli lyst til å dra. En slik konsert er "once in a lifetime ". Er fullblods Rage fan. Vurderer bare å stikke på et fly til USA. Lever i håp om at de kanskje tar seg en tur til Roskilde eller Quarten. Tror det er ganske usannsynlig men... det kan skje! Lenke til kommentar
seterbo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg og sønnen min vurderer også å dra. Jeg er gammel rage og Soundgarden-fan, og han spiller bass, og er diehard fan av Audioslave, Soundgarden og Rage. Jeg ser det fortsatt er billetter igjen, og vi kunne virkelig tenkt oss dette. Men vet veldig lite om hvor det ligger, hvor man bør overnatte osv. -Svein Lenke til kommentar
turbofranz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nice pic, TomJ.. hehe.. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Nice pic, TomJ.. hehe.. 7951145[/snapback] Hehehe... Få deg et bilde turbofranz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå