Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvorpå denne karen svarer: "Eg har ikkje sett en eneste ting. Eg fikk ikkje tatt på meg linser eller briller på vei ut, eg har minus 6 på begge øyne og kan knapt se deg no". Haha! Mtp det så slipper nok jeg militæret ^^ Ene øyet mitt er mongo Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvorfor vil ikke folk i forsvaret?? er en kjempestor erfaring å ha med seg videre i livet da. Under en jobbsøknad vil de som har gått militærtjeneste bli prioritert.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg går dit hvis jeg "må", har ingenting mot det, men venstreøyet mitt er ganske så misfornøyd med å fokusere uten help fra linser eller linser Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 er det sjangs å slippe når en har bløder sykdom ? (altså unormalt tynne blodplater) Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Trodde man knapt trengte en unnskyldning for å slippe lenger..? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg burde brennes, jeg valgte meg frivillig inn selv om jeg lett kunne sluppet... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg burde brennes, jeg valgte meg frivillig inn selv om jeg lett kunne sluppet... 8311282[/snapback] Året i militæret var et av de beste jeg har hatt så langt i mitt liv, absolutt noe jeg kan anbefale videre. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg burde brennes, jeg valgte meg frivillig inn selv om jeg lett kunne sluppet... 8311282[/snapback] Året i militæret var et av de beste jeg har hatt så langt i mitt liv, absolutt noe jeg kan anbefale videre. 8315513[/snapback] Ja, det er sant.. Jeg har fått flere gode venner der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå