Pansergnom Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei folkens jeg har nettopp mistet mobilen min, en SE W850i. Det jeg lurer på er dette med abonnement, jeg fikk kjøpe tlfen min for 2000 kroner med telenor abonnement, men hun som stod i kassen den dagen jeg kjøpte det hadde åpenbart ikke helt clue på hva hun drev med siden sim kortet mitt aldri funket. Hun hadde heller ikke registrert meg hos telenor som kunde.... Uansett, hvis jeg skal bruke forsikringen som jeg betalte for når jeg kjøpte telefonen kan de da presse på meg abonnementet som jeg skulle hatt når jeg kjøpte telefonen? Det er vel ikke akkurat min feil at de gjør en feil og gir meg en telefon som ikke er låst til noen operatør eller noe? Jeg vil gjerne ha en ny telefon, men jeg vil ikke ha noe abonnement fordi akkurat for øyeblikket har jeg faktisk ikke penger til det Endret 3. februar 2007 av MetiCx Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Forhandleren har vel en kontrakt hvor du har forpliktet deg til å bruke et abonnement i 12mnd. Men det er slett ikke sikkertde oppdager det med mindre du har tegnet en forsikring på selve abonnementet. Men du risikerer at forhandleren aktiviserer abonnementet du har signert for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå