Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store brustråden

Hvilken brus er din favoritt?  

506 stemmer

1. 1. Hvilken brus er din favoritt?

• Coca Cola
      182
    • Coca Cola Light
      5
    • Coca Cola Zero
      24
    • Pepsi
      19
    • Pepsi Max
      49
    • Champagne
      8
    • Solo
      17
    • Solo Light
      1
    • Tab Xtra
      3
    • Mozell
      15
    • Mountain Dew
      25
    • Julebrus
      23
    • Sprite
      14
    • 7 up
      4
    • Fanta
      27
    • Fanta Free
      5
    • Urge
      63
    • Orangina
      3
    • Farris Pluss
      4
    • Farris Bris
      15

Anbefalte innlegg

Ikke sukker heller.

Edit: Sakset fra Wiki

Når vann ikke tilsettes råsaft fra frukt, kunstige smaksemner eller sukker, men bare kullsyre, kalles det mineralvann.

9092772[/snapback]

Da hadde jeg feil da :p Når jeg egentlig tenker over det er ikke Farris en brus oppi hodet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg drikker ikke brus, bortsett fra Farris (Vanlig/Pluss/Bris) eller Bonaqua (gjerne Silver, men den er uten kullsyre, så det er jo ikke brus). Men jeg anser hverken Farris eller Bonaqua som brus :p

9101554[/snapback]

Hva er grunnen? Du liker ikke eller prøver å være sunn?

Lenke til kommentar

coca-cola er en livsnødvendighet. får jeg ikke colaen min hver dag får jeg skallebank og blir en sint mann

kan drikke opp mot 4 liter hver dag.. det har jeg gjort nå i tre-fire år ca. har hatt et hull i ei tann og veier 65-70kg.. 4liter er maksimum da - for det meste går det ikke så mye, men minstegrensen er nok på 2liter..

ingenting er som å kjøle en 1,5-litersflaske til frysepunktet og styrte så mye du klarer rett fra flaska og føle at du blir revet opp på innsiden av den sterke kullsyra. herlig :D

Endret av hardmongo
Lenke til kommentar
Jeg drikker ikke brus, bortsett fra Farris (Vanlig/Pluss/Bris) eller Bonaqua (gjerne Silver, men den er uten kullsyre, så det er jo ikke brus). Men jeg anser hverken Farris eller Bonaqua som brus :p

9101554[/snapback]

Hva er grunnen? Du liker ikke eller prøver å være sunn?

9101566[/snapback]

Begge deler :) Det begynte med at jeg prøvde å være sunn, så slutta jeg å drikke brus, så nå synes jeg ikke det smaker godt lenger. Dessuten får man sånn ekkelt belegg på tennene.

Lenke til kommentar
coca-cola er en livsnødvendighet. får jeg ikke colaen min hver dag får jeg skallebank og blir en sint mann

kan drikke opp mot 4 liter hver dag.. det har jeg gjort nå i tre-fire år ca. har hatt et hull i ei tann og veier 65-70kg.. 4liter er maksimum da - for det meste går det ikke så mye, men minstegrensen er nok på 2liter..

ingenting er som å kjøle en 1,5-litersflaske til frysepunktet og styrte så mye du klarer rett fra flaska og føle at du blir revet opp på innsiden av den sterke kullsyra. herlig :D

9101617[/snapback]

Du er min likemann. Endelig har jeg møtt en som virkelig elsker Cola for det den er verdt :love:

Lenke til kommentar

9101617[/snapback]

Du er min likemann. Endelig har jeg møtt en som virkelig elsker Cola for det den er verdt :love:

9101640[/snapback]

mee too, kan drikke opptil 12l dagen...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

9101554[/snapback]

Hvorfor poste her da?

På toppen kommer nok Coca Cola, men med Solo og Fanta Mango like etter. :hmm:

Cola er som oftest kjempe digg, men noen ganger smaker det bare pepsi eller dødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...