Mez Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei, ønsker å komme i kontakt med flinke personer innen følgende områder: - webdesign - xhtml/html, css - php - javascript Jeg har stadig både mindre og store prosjekter som jeg kunne trengt hjelp med. Merk at først og fremst ønsker jeg å komme i kontakt med personer og vite hva de kan, så når jeg har konkrete prosjekter/jobber kan jeg sende forespørsler til personer jeg har i listene mine med forespørsler om hjelp. Betaling blir gjort etter avtale. Send meg pm/epost om det høres interessant ut - ingen forpliktelser. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hei igjen, takk for all respons! Skal sette meg ned nå og lage komplett liste med de som har meldt seg. Jeg tar kontakt med de respektive når jeg har laget listen og har noe å meddele. Erik Lenke til kommentar
Mez Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Hei igjen! Tar gjerne imot flere "søknader" jeg, fortrinnsvis fra Osloområdet, slik at man kan møtes - men selvsagt kan alle melde sin interesse. Erik Lenke til kommentar
JohnnyJai Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hej, Är det fortfarande aktuellt? Mvh Johnny Ha Hei igjen! Tar gjerne imot flere "søknader" jeg, fortrinnsvis fra Osloområdet, slik at man kan møtes - men selvsagt kan alle melde sin interesse. Erik Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tråden er over to år gammel. Lite trolig at det fremdeles er aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg