RedRocK Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. Jeg har en HP dv6060 bærbar datamaskin. Idag morges var jeg på det trådløse nettet som vanlig. jeg skrudde av maskinen. Da jeg skulle på igjen, var det plutselig ingen trådløse nettverkskort innstalert på den. Alt av trådløse nettverkskort var borte! Har prøvd en del ting, men finner ikke ut av det! Har ikke peiling på hva som kan ha skjedd! Hjelp! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er ikke en liten knapp på pc'n til og slå det trådløse kortet av og på med a? er endel pc'r som har dette nå for tiden Lenke til kommentar
Miiny Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sikker på at du ikke har slettet noen drivere før du avsluttet pcen da ? ¨du bør kanskje sjekke om du har de driverne du skal ha.... Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Har prøvd alle knappene. Og når det gjelder drivere blir det litt vansklig å innstallere de. For når jeg går inn på maskinvare enhetene, blar meg nedover listen er det ikke noe trådløst nettverkskort der i det hele tatt! Er ingen det står den gule trekanten med ! i ved heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå