HulkHaugen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Lurte på om det fantes et program som kan søke etter nye drivere til hardwaren min, og installere dem. Vet jo at det finnes, men er det noen som er up-to-date på det meste? Hadde jo spart meg for masse arbeid. Dessuten hadde det vært sabla greit å forsikre seg om at man får riktig driver... Regner ikke med at programmet nødvendigvis finner drivere til bærbare maskiner, da dette ofte er et helvette, men ihvertfall til stasjonære... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 nå kommer ikke jeg på noen progs som finner selve driverne til maskinvaren din, men sisoft sandra, og dr hardware f. eks, finner ut hva slags maskinvare du har, så du kan søke opp driverne, men dog litt tungvint... Men ellers så er jeg intressert i et slikt program jeg også. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 prøv denne: http://radarsync.com/ lykke til Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 prøv denne: http://radarsync.com/ lykke til 7862303[/snapback] har du prøvd den? Har funnet flere der ute, men lurer på hvilken av de som er best, og mest up-to-date... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 snodig. jeg fant en ny driver til nettverkskortet mitt med radarsync2007, og så sjekket jeg med realtek sine sider, og den jeg fant der var eldre en den jeg fant med radarsync.. men jeg får ikke lastet ned med demoen...humz... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg fant drivere med radarsync, men googlet etter disse drivere med de samme versjon som radarsync fant. ( som ikke finnest på produsenten sin side ) prøv å google Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 jeg fant drivere med radarsync, men googlet etter disse drivere med de samme versjon som radarsync fant. ( som ikke finnest på produsenten sin side ) prøv å google 7862893[/snapback] Jaha... hvem er det som lager nyere drivere en produsenten selv da? trudde de gjorde det først og best... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Vet jeg har mast en del om dette nå, men vil så gjerne få tak i et som virker bra. Ingen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå