Noburu Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei, jeg er en gutt på 14, nesten 15 år gammel. bor på vinterbro, drøyt 25 min unna Oslo, og lurer på om noen kan ambefale en sommerjobb for meg? Hvis noen har et tilbud, send gjerne en PM... Endret 3. februar 2007 av nikossr Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har kommunen noe, Bydrift, park og anlegg eller lignende? Vet hvertfall at det organiseres en del slikt i Trondheim hvor ungdom får sommerjobb som gressklipper eller sånt. Fin jobb, kun dagtid og du får være ute hele dagen. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva med å vikariere som avisbud i Aftenposten? Tusenfryd søker vel også etter sesongansatte ved denne tiden?Sjekk hjemmesiden: www.tusenfryd.no Lenke til kommentar
@ir Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg bor i Oslo, er 16 til sommern og vil ha meg sommerjobb. Tips til meg og? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg bor i Oslo, er 16 til sommern og vil ha meg sommerjobb. Tips til meg og? 7913230[/snapback] I oslo er det nok kamp om jobber,men kontakt aftenposten,så kan du tjene noe i hvertfall. Kanskje du har noen kjente som kan hjelpe deg?. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dere har begge innsett poenget med å starte jakten tidlig, og det er jo lurt. Det finnes tusenvis av ting man kan drive med der ute, men de mest attraktive stillingene blir fort tatt. Er nok ikke dumt å begynne jakten allerede nå, hvis dere håper på noe artigere enn rydding av hyller på Rimi. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har kommunen noe, Bydrift, park og anlegg eller lignende? Vet hvertfall at det organiseres en del slikt i Trondheim hvor ungdom får sommerjobb som gressklipper eller sånt. Fin jobb, kun dagtid og du får være ute hele dagen. 7865608[/snapback] =) Håper virkelig ikke de jobber som gresklipper.. Kan bli veldig slitsomt.. og unøyaktig klipping =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå