Åsmund Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 hvor hardt skal jeg skru disse skruene? ikke så velfig hardt vel? det er jo nylon muttere. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 http://www.micforg.co.jp/dxf/X001ZF0S-02.pdf I følge denne skal du skru til den butter i bånn. Det viktigste er at du skrur til i stjernemønster, omtrent som når du skifter hjul på bilen, slik at trykket blir jamt fordelt. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jep, jeg har også en Alpha Pal 8045 og er ikke helt sikker på monteringa. Første gangen klarte jeg å ødelegge skruegangen på mutterne. Fikk nytt monteringssett av Microplex og denne gangen ble monteringen bedre. Les mer i min egen tråd; Alpha Pal 8045 montering! Det blir i alle fall anbefalt ikke å skru lenger enn til det sier stopp. I mitt tilfelle måtte mutterne på baksiden av hovedkortet skrus godt på. Brukte et verktøy som funket bra. Andre anbefaler ikke å skru mutterne så godt fast, men jeg gjorde nå det.. Som sagt, les gjennom min post, så får du kanskje noen tips.. Lykke til! :smile: PS. Dere andre må bare komme med flere tips og erfaringer. Jeg skal nok demontere den igjen.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 eg har montert og demontert min swiftech fleire ganger og kan sei at demontering er slit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå