Gå til innhold

bør jeg stole på denne prod anmeldelsen?

Anbefalte innlegg

Har nettop bestilt en hiper 580w strømforsyning, som skal på ett p5n32hk med en core2 duo pross. så leste jeg litt lenger ned på denne siden: Komplett.no

Att han hadde sprengt hk pga noe ledninger og pross, skjønte ikke helt hva han mente, men har jeg driti meg ut eller er han en dårlig pc bygger? Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettop bestilt en hiper 580w strømforsyning, som skal på ett p5n32hk med en core2 duo pross. så leste jeg litt lenger ned på denne siden: Komplett.no

Att han hadde sprengt hk pga noe ledninger og pross, skjønte ikke helt hva han mente, men har jeg driti meg ut eller er han en dårlig pc bygger? Noen som har peiling?

7862229[/snapback]

jeg har hiperen og jeg syns den er veldig god:D angrer kansje litt på at jeg ikke kjøpte mist 600w men det gjør ikke no den er veldig god :love:

Lenke til kommentar
Ser ut som om han har gjort noen "kreative" koblinger, og sprengt hovedkortet sitt selv. Jeg ville ikke tatt det han skriver så veldig seriøst.  :!:

7863743[/snapback]

tenkte den tanken jeg å, men det skal jo egentlig ikke være så vanskelig å koble riktig.. skjønner ikke helt det der jeg. men da er det bare å glede seg til varene kommer. takk for svar!!

Lenke til kommentar

Ser ut som om han har gjort noen "kreative" koblinger, og sprengt hovedkortet sitt selv. Jeg ville ikke tatt det han skriver så veldig seriøst.  :!:

7863743[/snapback]

tenkte den tanken jeg å, men det skal jo egentlig ikke være så vanskelig å koble riktig.. skjønner ikke helt det der jeg. men da er det bare å glede seg til varene kommer. takk for svar!!

7872955[/snapback]

Virker som han har kortsluttet et eller annet. Vet at noen PSUer har en bryter for 110v/220v, skulle ikke forundre meg om denne kisen har lest en engelsk bruksanvisning og satt den feil :p

Nei, PSUen din skal nok holde. Har en Raidmax 630w som backup - mens jeg brukte den var den helt kurant. (denne PSUen er jeg 99% sikker på er en Hiper in disguise, uten modulære kabler. Eksakt samme spes. som 580w Hiper.).

Kan ikke helt skjønne at C2D MÅ ha 8-pin når P4 (som jeg antar bruker mer strøm, siden C2D skulle være så fordømt strømbesparende, og er 65nm) funker greit med 4-pin. Sikkert kjekt ved OC, men skal vel holde i massevis ved stock spenning.

Lenke til kommentar
Virker som han har kortsluttet et eller annet. Vet at noen PSUer har en bryter for 110v/220v, skulle ikke forundre meg om denne kisen har lest en engelsk bruksanvisning og satt den feil :p

Nei, PSUen din skal nok holde. Har en Raidmax 630w som backup - mens jeg brukte den var den helt kurant. (denne PSUen er jeg 99% sikker på er en Hiper in disguise, uten modulære kabler. Eksakt samme spes. som 580w Hiper.).

Kan ikke helt skjønne at C2D MÅ ha 8-pin når P4 (som jeg antar bruker mer strøm, siden C2D skulle være så fordømt strømbesparende, og er 65nm) funker greit med 4-pin. Sikkert kjekt ved OC, men skal vel holde i massevis ved stock spenning.

7874577[/snapback]

Hehe dette ble litt for avansert for meg her. men en ting er sikkert: han burde ta seg en titt i manualen neste gang han kobler opp

Lenke til kommentar

7874577[/snapback]

Hehe dette ble litt for avansert for meg her. men en ting er sikkert: han burde ta seg en titt i manualen neste gang han kobler opp

7877113[/snapback]

I mitt tilfelle: hvilken manual? Fikk ikke med noen manual i Mist 600W...

Lenke til kommentar

7877113[/snapback]

I mitt tilfelle: hvilken manual? Fikk ikke med noen manual i Mist 600W...

7878124[/snapback]

til hovedkortet!

Lenke til kommentar
Altså, jeg bruker en 4 pins i en 8 pins og alt går da forsatt helt fint. Det er jo ikke noen hindring i forhold til overklokking eller slikt. Det er bare ren og skjær svada.

7878912[/snapback]

noen som har noe bilder av dette?

8pins VS 4pin?

Kan man bruke en 6 pin da?(som er til skjermkortet)

Da er du jo bare 2 pinner unna :w00t::tease:

Lenke til kommentar

7863743[/snapback]

7872955[/snapback]

Håper da Hiperen har aktiv PFC, og da skal det ikke være nødvendig med en slik bryter.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...