myhken Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei. Jeg sitter med en pc som jeg aldri bruker, og lurer litt på om jeg skal selge den, og så bruke pengene på mer utstyr til de andre pc'ene mine. Pc jeg snakker om har følgende specs: Intel Extreme Edition 840 (dual core 3.2 Ghz) Asus P5WD2 S775 i955X HK 1 GB Corsair TWIN2X 8000UL DDR2 Gigabyte GeForce 7800GTX 256MB skjermkort Western Digital Raptor 74 GB (10.000RPM) OS disk Hiper Type-R strømforsyning 580W Svart NEC 3520A 16x DVD-+R Dual Layer brenner Cooler Master Wave Master Kabinett - Sort Chieftec 2 x 5.25" bays for 3 S-ATA HDD, Hot-Swap, full aluminium Zalman CNPS9500 LED CPU kjøler Diverse stillegående kabinett vifter Pc'en har også 6 x Samsung SpinPoint 250 GB disker, men regner med å beholde noen av disse. Så si at jeg selger pc'en med 500 GB + Raptoren. Kan også hive på en Hansol H950 19" LCD skjerm. Hva vil være å forvente for en slik pc? edit: Er det ingen som har noe ca overslag over va jeg kan forvente? Av å selge hele pc'en som hel.... Endret 4. februar 2007 av myhken2 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Bumper denne opp for å se om noen har noe forslag...... Alle forslag er gode forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå