V-by Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hei. i dag fikk jeg et brev fra lindorff. her ser jeg at jeg må ha glemt å betale ei regning et par ganger, skjønner ikke hvordan jeg har greid det, men det er en annen sak... Jeg har ingen problemer med å få dette betalt. På brevet jeg fikk står det øverst, gjeld til XXXX INKASSOVARSEL SAK NR XXXXXXX bla bla bla... siden brevet kom fra lindorff fikk jeg litt noja, men siden det står inkassovarsel med stor skrift på brevet, så har bare de jeg skylder penger, bare sagt at de skal prøve å årdne opp? det jeg egentlig er keen på å vite er om dette er et varsel om at jeg kan få noen anmerkninger, eller at jeg allerede har fått det? Takker for svar Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 det er bare et varsel, betal den så er alt i orden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 som veggiss sier. dette er bare et varsel. det har ikke gått til inkasso enda men om du ikke betaler nå går det til inkasso. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 phew. jeg begynte å bli nervøs nå ikke faen om jeg vil ha noen anmerkninger bare på grunn av noen hundrelapper jeg har glemt av Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du får ikke betalingsanmerkning uten å merke det, for å si det slik. Det er ikke gjort over natta, først får du en fin bunke brev. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Selv om det går til inkasso blir du ikke svertet forde. Eneste er at du får et salig gebyr. Som gorber skrev, du får en fin bunke papirer først. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du får ikke bare en fin bunke brev, men innkalling til å møte i forliksråd og retten... Brukes ordet varsel så er det nettopp bare det, en advarsel om at du må betale snart. Mange blir alt for redde av å se dette ordet, inkassovarsel og betaler nesten hva som helst. Hvis du ikke har bestillt det du har fått et varsel på, så skal du heller ikke betale det. - Det er den som sender varselet sin oppgave å bevise at du har bestillt. Og som sagt, det må gjennom både forliksråd og retten før du får en anmerkning. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Nå var det bare litt noja da og der Men nå er det betalt for lenge siden, og borte og glemt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Dersom du sliter med å betale en advarsel fra inkasso er det ikke verre enn å ta en telefon til de som krever penger, og få ordnet en nedbetaling. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Betallingsanmerkninger blir slettet etter at gjelden har gjort opp, så inkasso er dessverre ikke så farlig lenger. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Dersom du sliter med å betale en advarsel fra inkasso er det ikke verre enn å ta en telefon til de som krever penger, og få ordnet en nedbetaling. 8132049[/snapback] Nå var det bare en regning jeg hadde glemt av, fort gjort også kom det plutselig dumpendes et brev i posten fra Lindorf, der det sto mye jeg ikke skjønte, og inkassovarsel, og da ble jeg bare litt nervøs... Men årdnet det. Fant også ut hvordan jeg kunne klage på den og alt mulig sånnt enkelt på nett, etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå