Aleksander-yo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis det er interesse for det så kan jeg skrive det ned i kveld eller i morgen? Edit: Photoshop ja. 7864683[/snapback] Gjerne det Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det var da svært så bitchy bitch det ble- hårsåre forumbrukere er kjedelige greier. Men siden noen mener man må gjøre noe selv for å kunne kritisere så har jeg brukt noen minutter på å lage noe som illustrerer mine synspunkter: Ganske high-key, skarpt lys fra lyskilde i taket. Photoshop, warp, paths, masks, layers (med overlay, screen etc.), myke brushes Endret 5. februar 2007 av Svein Gunnar Kjøde Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor en lysstråle/stripe midt i bildet..? Refleks? Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor en lysstråle/stripe midt i bildet..? Refleks? 7877188[/snapback] Jepps, jeg forestilte meg bare en lystoffrørslampe i taket (eller kanskje en softboks ganske nær). Dette var først og fremst for å understreke et særdeles glossy fotopapir. Denne ville være tonet ned en del om det skulle være mattere, mens høylysryggen ville være mer diffusert over større område. Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 mattere papir med justeringer som nevnt over Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Fint det, du er veldig mye bedre enn meg. Jeg beklager at jeg la ut et håpløst bilde.. Fornøyd? Endret 5. februar 2007 av DE1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hvorfor er den stripen også på "underlaget" bildet (utskriften) ligger oppå? Overgang skygge/lys blir vel skjelden så klar? Det så iallefall skikkelig rart ut. (Altså om de av kjøde) Endret 5. februar 2007 av pybalto Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er typisk slikt som kan skje om man har lagt bildet på en -veldig- blank overflate :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå