Gå til innhold

Bildekritikk: Fint hus på vestlandet


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forstod deg akkurat, og det var billig utført i alle tilfeller.

 

Slik du har tatt i brukt effektene som sikkert var nevnt i den artikkelen du referer til understøtter ikke forsøket ditt på å skape en illusjon av et objekt i rommet.

7863363[/snapback]

Rolig du nå..

Første gang jeg prøver denne teknikken, ingen blir eksperter på første forsøk..?

Lenke til kommentar
Beklager, men dette var ræl.

Skyggen, høylyset, materialiteten, perspektiv og volumet var lite overbevisende.

 

F.eks ser det ikke ut til at du har skjønt noe av begrepene lysretning, slagskytte o.l.

7862704[/snapback]

Siden du tydelig vet hvordan dette ikke skal gjøres, kan du ikke komme med et eks. på hvordan det skal være.

Lenke til kommentar
Beklager, men dette var ræl.

Skyggen, høylyset, materialiteten, perspektiv og volumet var lite overbevisende.

 

F.eks ser det ikke ut til at du har skjønt noe av begrepene lysretning, slagskytte o.l.

7862704[/snapback]

 

Uavhengig av hvor rett en måtte ha, så blir kritikk som regel lite konstruktiv når den leveres så belærende og arrogant.

 

Det burde være unødvendig å legge seg til en såpass aggressiv og uvennelig tone når noen viser frem bildet sitt og ber om tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at jeg syns det så ganske morsomt ut å prøve sånt. Jeg syns resultatet var ganske så bra. Skyggene og sånt passer med det du forklarer, og jeg må innrømme at jeg ikke la merke til det før det ble påpekt. Har lest noen nr av DigitalFoto og jeg liker bladet.

-------------------------

 

(Fjernet noe OT-kommentarer :innocent: )

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...