NERV Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg trenger en Norton antivirus oppstartsdiskett. Jeg har laget slike før i N2002, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det i N2003. I hjelp filen står det at man skal gå til 'main' vinduet og trykke Rescue, men det er ikke en rescue knapp der. Lenke til kommentar
pekker Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er det ikke like greit å starte fra CD`n og bruke rescue derfra ? Lenke til kommentar
pekker Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er det ikke like greit å starte fra CD`n og bruke rescue derfra ? Lenke til kommentar
NERV Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Den har vel ikke oppdatert virusliste? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Som han over sier, du booter fra NAV cd'en. Akkurat samme funksjonene som på diskettene. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Men jeg må fjerne et virus fra en maskin, altså kjøre NAV fra cd plata. Da må jeg ha en oppdatert virusliste, som man ikke finner på en 'gammel' cd plate. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hvis du ver hva viruset heter, er det bedre å hente en knekk til det hos Norton, og kjøre det fra sikkermodus. Får du ikke startet opp maskinen? Det nytter heller ikke med de Nortondiskettene, da må du jo få med de siste definisjonene, og det nytter ikke uten å lage dem på en maskin med de nyeste på. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har installert Norton antivirus på min maskin, og har oppdatert virus listen. Jeg vil lage en oppstarts cd med Norton antivirus på som jeg kan boote maskinen på, og kjøre NAV fra. Jeg har gjort det tidligere men da med NAV2002. Såvidt jeg husker var det bare til å lage oppstarts disketter fra NAV og kopiere til en bootable CD. Problemet, litt pinlig å inrømme, er at jeg ikke finner 'make rescue disc' i Norton 2003. PS. Kan jeg kjøre den installerte versionen av NAV fra dos? Da ville jeg bare trenge å lage en oppstarts cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå