Gå til innhold

Norton Rescue disk

NERV

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en Norton antivirus oppstartsdiskett. Jeg har laget slike før i N2002, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det i N2003.

I hjelp filen står det at man skal gå til 'main' vinduet og trykke Rescue, men det er ikke en rescue knapp der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ver hva viruset heter, er det bedre å hente en knekk til det hos Norton, og kjøre det fra sikkermodus. Får du ikke startet opp maskinen?

Det nytter heller ikke med de Nortondiskettene, da må du jo få med de siste definisjonene, og det nytter ikke uten å lage dem på en maskin med de nyeste på.

Lenke til kommentar

Jeg har installert Norton antivirus på min maskin, og har oppdatert virus listen. Jeg vil lage en oppstarts cd med Norton antivirus på som jeg kan boote maskinen på, og kjøre NAV fra.

Jeg har gjort det tidligere men da med NAV2002. Såvidt jeg husker var det bare til å lage oppstarts disketter fra NAV og kopiere til en bootable CD.

Problemet, litt pinlig å inrømme, er at jeg ikke finner 'make rescue disc' i Norton 2003.

PS. Kan jeg kjøre den installerte versionen av NAV fra dos? Da ville jeg bare trenge å lage en oppstarts cd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...