SWRT91 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg vil ha et ds spill, hvem burde jeg velge mellom: MP Hunters, mario kart og tony hawk`s american sk8land? Har veldig lyst på et online spill og det er alle disse. Akkurat nå har jeg kanskje mest lyst på Mario Kart DS, men når jeg ser filmer fra de andre har jeg lyst på de også? Noen arfaringer? Endret 3. februar 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 av de der har jeg bare prøvd MK:DS, og jeg syns det er kjempebra, spilt det masse. Men Diddy Kong Racing kommer om noen dager, du burde kanskje sjekke ut det før du bestemmer deg.. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 av de der har jeg bare prøvd MK:DS, og jeg syns det er kjempebra, spilt det masse. Men Diddy Kong Racing kommer om noen dager, du burde kanskje sjekke ut det før du bestemmer deg.. 7861912[/snapback] Har sett på det, men når kommer det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 7. februar i USA, sto bare Q1 på UK og Nordic release på tothegame.. jeg anbefaler å importere fra videogamesplus.ca.. billig og raskt. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 7. februar i USA, sto bare Q1 på UK og Nordic release på tothegame.. jeg anbefaler å importere fra videogamesplus.ca.. billig og raskt. 7861998[/snapback] Vil heller ha mario kart ds da. Men hvem av de er best og liker folk best da? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) 7. februar i USA, sto bare Q1 på UK og Nordic release på tothegame.. jeg anbefaler å importere fra videogamesplus.ca.. billig og raskt. 7861998[/snapback] Vil heller ha mario kart ds da. Men hvem spill burde jeg velge da? Alle ser bra ut! OBS: Dobbel post, ikke meningen! Endret 3. februar 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mario Kart: DS er veldig moro, også mulig å spille lokalt mot en som ikke har spillet, dog brukeren uten spillet kan ikke velge character. Lenke til kommentar
Teletubi4ever Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kjøp mario kart og Castlevania. sistvevnte er et av de beste spillene jeg har prøvd. Anbefales veldig. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hotel Dusk: Room 215 er det beste spillet jeg har til DS. Anbefaler det om du liker krim Endret 3. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hotel Dusk: Room 215 er det beste spillet jeg har til DS. Anbefaler det om du liker krim 7863133[/snapback] 42 All Time Classics er det artigste online spillet jeg har til DS. Typiske "actionspill" som Bowling og Dart + det meste av kortspill, bordspill, brettspill du kan tenke deg. Nesten alle er online. Lett å få motstandere (opp til 8), siden dette spillet er veldig populært hos britene (Club House fanatikere :!: ). Spillet utnytter stylusen perfekt. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Men hvem av disse spillene burde jeg velge, alle har wifi som jeg vil ha og kan spille med en som sitter ved siden av deg. Akkurat nå har jeg mest lyst på American Sk8land eller MP Hunters. Jeg trenger virkelig hjelp??!! Hvor lenge varer disse spillene også. Vil ikke ha et som er kort. Som New super mario bros!! Endret 4. februar 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hvordan funker American Sk8land på wifi? Skater du mot noen aller bare slåt triks og rekorder kommer inn? Mange kan spille mot hverandre via wifi da?? Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 må bare si at veldig få folk spiller sk8land, finner aldri folk å spille mot Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ok, men hvem burde jeg velge mellom tony hawk`s american sk8land og metroid prime hunters. Vil høre fra litt forskjellig folk her. Endret 9. februar 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 har ike prøvd American Skateland, men Metroid Prime Hunters er ypperlig, både single- og multiplayer. Lenke til kommentar
Martin4 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har ikke spilt American Sk8land, men jeg har spilt Mario Kart DS og MP Hunters, og begge disse er utmerkede spill. Hvis det hadde vært meg, hadde jeg gått for MKDS eller MPH, men så har jeg aldri vært særlig glad i sportspill heller. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 du går fort lei av american skateland, anbefaler mk ds og derreter metroid, men husk at de som spiller kan være så gode at du tror de jukser (mk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå