Scotty Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg fatter ikke hvor det kommer fra, dama lurer også på dette, tror det er et nytt fenomen som er på gang. Nesten som Fugleviruset.... bare at dette startet i Norge Av meg! Dama mi synes ikke jeg er attraktiv når denne sykdommen popper fram, for den er tilstede, det er bare at vi ikke legger merke til den før på kvelden, da blir den synlig, altså når vi legger oss. Hun klager på det hele tiden, og synes ikke det er noe gøy, mens jeg klarer fint å leve med dette handikappet. Lurer på om det er noen i verden som også lever med denne "Sykdommen". Fargen pleier å være grå, men kan noen ganger være hvit også, men det som forundrer meg mest at hver kveld når jeg kvitter meg med denne "sykdommen" så er den der igjen neste kveld. Er det Aliens som har probet meg? Men uansett, sykdommen jeg har, er et alvorlig tilfelle og jeg tror ikke det er spesiellt smittsomt ettersom dama ikke har fått det i våre 4 år sammen. Sykdommen er dette: Hver kveld har jeg en bomullsdott i navlen, og selv om jeg plukker den ut, så er det en ny en der neste kveld. Hvordan kan dette forekomme? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 navlelo! selvfølgelig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Skjønte jeg ikke 7862350[/snapback] Samme her, bra at jeg ikke var aleine om å ikke skjønne ann Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Meget alvorlig sykdom, Ikke sant? Var ihvertfall det han trodde.(stod i tittelen) Endret 3. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fi, fa, fo, her lukter det trollemanns blod! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hahaha! For en idiot ^^ Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 HAHAHA jau jeg lo godt der ja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Minner meg om Vinskvetten`s sang "Lodotten" Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Minner meg om Vinskvetten`s sang "Lodotten" 7917583[/snapback] Tenkte på det samme, ja - lurte på om jeg skulle sitere den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) "Eg har lengje gått å kvidd meg, eg har følt da som ein skam, eg hadde håpt det ville gje seg, men nå vil eg står, eg vil gje sjukdommen eit ansikt, og hjelpa andre hvis eg kan, eg vil vise hele verden ein på fjortenhundra gram! Eg har ein lodott i navlen min, eit sværa udyr som ikkje forsvinn, eg spør meg sjøl, ka `e da so skjer!?" Endret 11. februar 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Tror ikke dette kommer fra forumet fordi når jeg søker etter noe i teksten er denne tråden den eneste som kommer fram. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tror ikke dette kommer fra forumet fordi når jeg søker etter noe i teksten er denne tråden den eneste som kommer fram. 7966380[/snapback] Det er fordi hele tråden ble slettet/fjernet av en moderator.. Endret 17. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper virkelig han tullet! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 XD Han kan da ikke være serriøs? Har han ikke hørt om navlelo? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er helt klart vedkommende tuller, ellers hadde han ikke sagt det helt sist i innlegget. Det faktum at det var en lodott er jo hele poenget med vitsen, ergo må det komme til sist. Hadde det vært et faktisk rop om hjelp, så hadde det sikkert kommet først. Lenke til kommentar
Occult Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) seriøst?? tok dere den ikke? det var en vits... tenk dere godt om før jeg sier mer Endret 23. februar 2007 av Occult Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 det var............. gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå