Gå til innhold

MEGET ALVORLIG sykdom :(

Scotty

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hvor det kommer fra, dama lurer også på dette, tror det er et nytt fenomen som er på gang. Nesten som Fugleviruset.... bare at dette startet i Norge Av meg! :(

Dama mi synes ikke jeg er attraktiv når denne sykdommen popper fram, for den er tilstede, det er bare at vi ikke legger merke til den før på kvelden, da blir den synlig, altså når vi legger oss.

Hun klager på det hele tiden, og synes ikke det er noe gøy, mens jeg klarer fint å leve med dette handikappet. Lurer på om det er noen i verden som også lever med denne "Sykdommen".

Fargen pleier å være grå, men kan noen ganger være hvit også, men det som forundrer meg mest at hver kveld når jeg kvitter meg med denne "sykdommen" så er den der igjen neste kveld. Er det Aliens som har probet meg?

Men uansett, sykdommen jeg har, er et alvorlig tilfelle og jeg tror ikke det er spesiellt smittsomt ettersom dama ikke har fått det i våre 4 år sammen.

Sykdommen er dette:

Hver kveld har jeg en bomullsdott i navlen, og selv om jeg plukker den ut, så er det en ny en der neste kveld.

Hvordan kan dette forekomme?

:whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Eg har lengje gått å kvidd meg, eg har følt da som ein skam, eg hadde håpt det ville gje seg, men nå vil eg står, eg vil gje sjukdommen eit ansikt, og hjelpa andre hvis eg kan, eg vil vise hele verden ein på fjortenhundra gram! Eg har ein lodott i navlen min, eit sværa udyr som ikkje forsvinn, eg spør meg sjøl, ka `e da so skjer!?"

Endret av Arekey
Lenke til kommentar
Tror ikke dette kommer fra forumet fordi når jeg søker etter noe i teksten er denne tråden den eneste som kommer fram.

7966380[/snapback]

Det er fordi hele tråden ble slettet/fjernet av en moderator.. :hm:

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Det er helt klart vedkommende tuller, ellers hadde han ikke sagt det helt sist i innlegget. Det faktum at det var en lodott er jo hele poenget med vitsen, ergo må det komme til sist. Hadde det vært et faktisk rop om hjelp, så hadde det sikkert kommet først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...